σκηνοθεσία Τζούλι Τέιμορ με τους: Σάλμα Χάγιεκ, Άλφρεντ Μολίνα, Τζέφρι Ρας, Βαλέρια Γκολίνο, Αντόνιο Μπαντέρας, Έντουαρντ Νόρτον
Υπαρχει μια κατηγορια ταινιων που λεγεται «ονειρο ζωης» για τους δημιουργους που φερουν το κυριο βαρος της καλλιτεχνικης προσπαθειας. Το πως αυτη η ταινια εγινε τελικα πραγματικοτητα θα μπορουσε να ειναι θεμα ενος... Cine – Making of: Οικονομικες δυσκολιες, με τις Madonna – Jennifer Lopez να καραδοκουν για το ρολο και ενα σεναριο που επρεπε να βιογραφησει μια larger than life προσωπικοτητα – μονιμη συντροφο του μεγαλου ζωγραφου Diego Rivera (Alfred Molina) και, χμ, περιστασιακη των Leon Trotsky (Geoffrey Rush) και... Josephine Baker.
Το τεραστιο ταλεντο της Frida συνοψιζεται στο να απεικονιζει την ψυχικη της διαθεση πανω σε φιγουρες- αυτοπροσωπογραφιες, αντλωντας εμπνευση απο τις ακραιες σε συναισθηματικο κοστος καταστασεις που βιωσε στην πορεια της ζωης της. Άρχισε να ζωγραφιζει εντατικα μετα απο ενα τραγικο ατυχημα με λεωφορειο σε εφηβικη ηλικια που της κοστισε βαρια αναπηρια που ξεπερασε αρχικα αλλα την ακολουθησε αργοτερα μεχρι το τελος. Νεαρη ακομη γνωριζει και παντρευεται τον διασημο ηδη (και απιστευτο λατρη του ποδογυρου) Diego που χαρτογραφει τοσο την γυναικεια, οσο και την καλλιτεχνικη της φυση. Αδιαλλακτοι αριστεροι και οι δυο (ειδικα ο Rivera, κατι που φαινεται κι απο ενα ιστορικο ανεκδοτο που παρακολουθουμε στην ταινια με πρωταγωνιστες τον ιδιο και τον billionaire Νelson Rockefeller (Edward Norton – συντροφος στη ζωη της Hayek και πισω απο το final draft του σεναριου!) αλλα και απο το γεγονος προσφορας ασυλου στον εξοριστο Trotsky), μα και παγιδευμενοι σε μια σχεση – καταδικη για τη Frida: Χωμενη στη σκια του Diego, μπλεγμενη σε αμφισεξουαλικους ερωτες, αντιδρωντας ουσιαστικα στον (απιστευτο) εξωσυζυγικο... κατα συρροη σεξουαλικο του οιστρο, η Frida αναγνωριζεται καλλιτεχνικα μολις λιγο πριν το τελος (1953), τελειο happy end σε μια επιπονη μα πληρη - μεχρι μυελου των ταλαιπωρημενων της οστεων - ζωη.
Η Salma Hayek ΕΙΝΑΙ η Frida. Η ερμηνεια της ξεπερνα καθε προσδοκια. Υπαρχουν σκηνες καθαρου σουρεαλιστικου μεγαλειου (το ατυχημα στο λεωφορειο-η επιθανατια σκηνη), με μια φωτογραφια (του Rodrigo Prieto που ξεπερνα την καλη δουλεια του στο 8 Mile) προκλητικα σαγηνευτικη, καταπληκτικα κοστουμια και art direction.
από το cine.gr
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ - ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
https://www.facebook.com/events/292119418545627/
Υπαρχει μια κατηγορια ταινιων που λεγεται «ονειρο ζωης» για τους δημιουργους που φερουν το κυριο βαρος της καλλιτεχνικης προσπαθειας. Το πως αυτη η ταινια εγινε τελικα πραγματικοτητα θα μπορουσε να ειναι θεμα ενος... Cine – Making of: Οικονομικες δυσκολιες, με τις Madonna – Jennifer Lopez να καραδοκουν για το ρολο και ενα σεναριο που επρεπε να βιογραφησει μια larger than life προσωπικοτητα – μονιμη συντροφο του μεγαλου ζωγραφου Diego Rivera (Alfred Molina) και, χμ, περιστασιακη των Leon Trotsky (Geoffrey Rush) και... Josephine Baker.
Το τεραστιο ταλεντο της Frida συνοψιζεται στο να απεικονιζει την ψυχικη της διαθεση πανω σε φιγουρες- αυτοπροσωπογραφιες, αντλωντας εμπνευση απο τις ακραιες σε συναισθηματικο κοστος καταστασεις που βιωσε στην πορεια της ζωης της. Άρχισε να ζωγραφιζει εντατικα μετα απο ενα τραγικο ατυχημα με λεωφορειο σε εφηβικη ηλικια που της κοστισε βαρια αναπηρια που ξεπερασε αρχικα αλλα την ακολουθησε αργοτερα μεχρι το τελος. Νεαρη ακομη γνωριζει και παντρευεται τον διασημο ηδη (και απιστευτο λατρη του ποδογυρου) Diego που χαρτογραφει τοσο την γυναικεια, οσο και την καλλιτεχνικη της φυση. Αδιαλλακτοι αριστεροι και οι δυο (ειδικα ο Rivera, κατι που φαινεται κι απο ενα ιστορικο ανεκδοτο που παρακολουθουμε στην ταινια με πρωταγωνιστες τον ιδιο και τον billionaire Νelson Rockefeller (Edward Norton – συντροφος στη ζωη της Hayek και πισω απο το final draft του σεναριου!) αλλα και απο το γεγονος προσφορας ασυλου στον εξοριστο Trotsky), μα και παγιδευμενοι σε μια σχεση – καταδικη για τη Frida: Χωμενη στη σκια του Diego, μπλεγμενη σε αμφισεξουαλικους ερωτες, αντιδρωντας ουσιαστικα στον (απιστευτο) εξωσυζυγικο... κατα συρροη σεξουαλικο του οιστρο, η Frida αναγνωριζεται καλλιτεχνικα μολις λιγο πριν το τελος (1953), τελειο happy end σε μια επιπονη μα πληρη - μεχρι μυελου των ταλαιπωρημενων της οστεων - ζωη.
Η Salma Hayek ΕΙΝΑΙ η Frida. Η ερμηνεια της ξεπερνα καθε προσδοκια. Υπαρχουν σκηνες καθαρου σουρεαλιστικου μεγαλειου (το ατυχημα στο λεωφορειο-η επιθανατια σκηνη), με μια φωτογραφια (του Rodrigo Prieto που ξεπερνα την καλη δουλεια του στο 8 Mile) προκλητικα σαγηνευτικη, καταπληκτικα κοστουμια και art direction.
από το cine.gr
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ - ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
- Friday 7/8 at 8:30 PM – 10:30 PM
https://www.facebook.com/events/292119418545627/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου