Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Ελεγκτικό Συνέδριο: ΚΑ' Επιστημονικό Συμπόσιο: Δίκαιο και Επιχειρηματικότητα


Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Ελεγκτικό Συνέδριο: ΚΑ' Επιστημονικό Συμπόσιο: Δίκαιο και Επιχειρηματικότητα

ΚΑ΄ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ


ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ,

ΤΜΗΜΑ ΟΔΕ, ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

και

ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Σε συνεργασία με τoν ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


Δίκαιο και Επιχειρηματικότητα

Αφιερωμένο στην Αντιπρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί τιμή Φλωρεντία Καλδή

ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 & 19 ΜΑΪΟΥ 2017


ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Καραολή & Δημητρίου 80, Πειραιάς



ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πανεπιστήμιο Πειραιώς

• Κορνηλία Δελούκα-Ιγγλέση, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

• Αριστέα Σινανιώτη-Μαρούδη, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

Ελεγκτικό Συνέδριο

• Σωτηρία Ντούνη, Αντιπρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου

• Αθανάσιος Καρακόϊδας, Πάρεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου

• Ανδρέας Σώκος, Εισηγητής Ελεγκτικού Συνεδρίου

• Φώτιος Οικονόμου, Εισηγητής Ελεγκτικού Συνεδρίου



Οι εγγεγραμμένοι σύνεδροι θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης

Πατήστε εδώ για το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου


1 σχόλιο:

  1. Η μαρτυρία μου Γεια σε όλους. Είμαι εδώ για να καταθέσω πώς έλαβα το δάνειο μου από τον κ. Μπέντζαμιν αφού υπέβαλα αίτηση αρκετές φορές από διάφορους δανειστές δανείων που υποσχέθηκαν να βοηθήσουν, αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ το δάνειο. Μέχρι που ένας φίλος μου με εισήγαγε στον κ. Μπεντζάιν Λι υποσχέθηκε να με βοηθήσει και μάλιστα το έκανε όπως υποσχέθηκε χωρίς καμία καθυστέρηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχουν ακόμα αξιόπιστοι δανειστές δανείων έως ότου συνάντησα τον κ. Benjamin Lee, ο οποίος πράγματι βοήθησε το δάνειο και άλλαξε την πεποίθησή μου. Δεν ξέρω αν χρειάζεστε με κανέναν τρόπο ένα γνήσιο και επείγον δάνειο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον κ. Benjamin μέσω του WhatsApp +1-989-394-3740 και το email του: Lfdsloans@outlook.com ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή