ARTENS
Σεμινάρια για τις Τέχνες & τον Πολιτισμό
Βουκουρεστίου 40, Κολωνάκι | 210 33 17 312
ONLINE Σεμινάριο Πολιτιστικής Επικοινωνίας με τον Άρη Ασπρούλη.
Έναρξη: Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Μαθήματα κάθε Πέμπτη 18.00 – 20.00 | Διάρκεια 11 Μαθήματα
Κόστος σεμιναρίου: € 270
Για φοιτητές & ανέργους (με την επίδειξη της κάρτας), καθώς και για όποιον δηλώσει συμμετοχή σε δύο ή και περισσότερα σεμινάρια, το κόστος του κάθε σεμιναρίου είναι € 240
Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν τον κύκλο του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης υπογεγραμμένη από την διεύθυνση και τον διδάσκοντα.
Κάνε τώρα την εγγραφή σου & Εξασφάλισε μια από τις τελευταίες θέσεις μέσω της ιστοσελίδας μας:
http://artens.gr/symmetoxi/ ή τηλεφωνικά στο: 210 33 17 312.
To Σεμινάριο Πολιτιστικής Επικοινωνίας που εισηγείται στην ARTENS o κοινωνιολόγος, θεατρικός συγγραφέας και Διευθυντής Επικοινωνίας& Προβολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Άρης Ασπρούλης, ακολουθώντας τις οδηγίες για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διασποράς του COVID-19 τη φετινή άνοιξη θα πραγματοποιηθείonline.
Το μάθημα, πρόκειται να επικεντρωθεί σε θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικά ζητήματα, εργαλεία εργασίας και τεχνικές επικοινωνίας, προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους τα κατάλληλα εμπειρικά κλειδιά για να κατανοήσουν το πώς επικοινωνείται ένα έργο τέχνης, ένας καλλιτέχνης, μια καλλιτεχνική δράση, ένας καλλιτεχνικός θεσμός ή οργανισμός και ένα πολιτιστικό γεγονός. Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν πλήρη εικόνα για το πώς χτίζεται από την αρχή έως το τέλος η επικοινωνία μιας καλλιτεχνικής δράσης:από την κατασκευή της είδησης και τη δημιουργία της εικόνας - ταυτότητας, στη σύνταξη του δελτίου τύπου, στο στήσιμο της φωτογράφισης και την επεξεργασία των εικόνων, στην εύρεση χορηγών επικοινωνίας και στο κλείσιμο συνεντεύξεων κ.ο.κ.
Πώς κατασκευάζουμε μια πολιτιστική είδηση;
Πώς δημιουργούμε την Εικόνα μιας καλλιτεχνικής δράσης, ενός έργου τέχνης, ενός καλλιτέχνη ή ενός πολιτιστικού θεσμού – οργανισμού;
Πώς συντάσσουμε ένα Δελτίο Τύπου;
Πώς διαμορφώνουμε το «σώμα» ενός E-mail ώστε να είναι ελκυστικό στον παραλήπτη;
Πώς «κλείνονται» οι συνεντεύξεις, τα αφιερώματα, οι παρουσιάσεις;
Πώς στήνουμε μια πετυχημένη φωτογράφιση;
Ποια η διαφορά μεταξύ video teaser και video trailer;
Τι πρέπει να προσέξουμε στην εγγραφή ενός ραδιοφωνικού σποτ;
Πότε υπάρχει και πότε πρέπει να δημιουργηθεί εκ νέου το target group μιας παράστασης;
Ποιες είναι οι ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στο marketing, το promotion, το communication και το publicity;
Τι είναι το media shop;
Πώς διαχειριζόμαστε την επικοινωνία ενός πολιτιστικού θεσμού, ενός καλλιτέχνη ή ενός έργου τέχνης;
Ποιες στρατηγικές αναπτύσσουμε σε κάθε περίπτωση, ποια εμπόδια συναντάμε και πόσο σημαντικές είναι οι έννοιες «ταυτότητα» και «αισθητική» κατά τη μετατροπή ενός πολιτιστικού αγαθού σε προϊόν επικοινωνίας;
Πώς δημιουργούμε και πώς συντηρούμε τη σχέση ενός πολιτιστικού οργανισμού ή ενός καλλιτέχνη με το κοινό του;
Πώς εξηγείται, εν μέσω κρίσης, το φαινόμενο του πληθωρισμού των χώρων που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων και πώς αντιμετωπίζεται επικοινωνιακά το φαινόμενο αυτό;
Με ποιο τρόπο κατασκευάζουμε την ταυτότητα και με ποιο καταστρώνουμε το branding ενός πολιτιστικού οργανισμού;
Ποιες είναι οι τάσεις, οι μόδες και ποια ακόμη τα συνήθη λάθη στην επικοινωνία ενός πολιτιστικού προϊόντος;
Τέλος, ποια τα όπλα μας για να αντιμετωπίζουμε τις στιγμές της κρίσης (CrisisManagement);
Για να απαντηθούν σε βάθος τα παραπάνω ερωτήματα, θα δοθούν απτά παραδείγματα μέσα από τη βιβλιογραφία, ελληνική και διεθνή, αλλά και από μια μεγάλη ιδιωτική συλλογή από βίντεο και εικόνες που θα μελετηθούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Ο τρόπος με τον οποίο εξετάζονται οι έννοιες που λαμβάνουν χώρα στο σεμινάριο διέπεται από τις αρχές της Κριτικής Προσέγγισης σχετικά με τη βιομηχανία του θεάματος και το πώς αυτή συνδέεται με μια ευρύτερη χάραξη πολιτιστικής πολιτικής. Βασικές παράμετροι ανάλυσης είναι: τοαισθητικό ζήτημα σε σχέση με το αστικό τοπίο και την ψυχολογία των ανθρώπων, η ιδιαιτερότητα του πολιτιστικού αγαθού ως προϊόντος προς πώληση, η αλληλεπίδραση της επικοινωνίας με τα άλλα μέρη που διαμορφώνουν ένα πολιτιστικό προϊόν (όπως η Διεύθυνση Παραγωγής, η Καλλιτεχνική Διεύθυνση κ.ο.κ.), η δύναμη της εικόναςτων Μέσων -και δη των Νέων Μέσων (όπως τα Social media)- και η παραδοχή ότι η σχέση μεταξύ κοινού και τέχνηςδημιουργεί μια κατεξοχήν ανορθολογική αγοράστον χώρο του πολιτισμού, την οποία οφείλουμε να λαμβάνουμε υπ’ όψινμας σε κάθε ενέργεια και ανάλυση που αφορά στην Πολιτιστική Επικοινωνία.
Την τελευταία ώρα του μαθήματος φιλοξενείται -σε ζωντανή σύνδεση από το σπίτι του- ένας ειδικός καλεσμένος από τον χώρο του πολιτισμού, ο οποίος με την εμπειρία του φωτίζει πτυχές της Πολιτιστικής Επικοινωνίαςοι οποίες κρίνονται ως χρήσιμες για την πλήρη κατανόηση των εννοιών και των πρακτικών που αναπτύσσονται στο μάθημα.
Καλεσμένοι με αλφαβητική σειρά είναι οι:
Μαριάννα Κάλμπαρη (Καλλιτεχνική Διευθύντρια – ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ)
Τώνια Καράογλου (Κριτικός Θεάτρου - ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ)
Γεωργία Οικονόμου (Αρχισυντάκτρια Πολιτισμού- INFOWOMAN)
Έρρικα Ρούσσου(Αρχισυντάκτρια Πολιτισμού– ATHENSVOICE)
Βασιλική Τρουφάκου (Ηθοποιός)
Μιλτιάδης Φιορέντζης (Ηθοποιός)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ
Ο Άρης Ασπρούλης σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με Master στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική και σήμερα είναι Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, Συγγραφέας και Υποψήφιος Διδάκτορας Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών.
Από το 2006 εργάζεται ως Publicist, δημιουργώντας τη δημόσια εικόνα καλλιτεχνικών δράσεων (παραστάσεις / συναυλίες / βιβλία / φεστιβάλ / εκθέσεις), προσώπων και οργανισμών, μέσα από έναν επικοινωνιακό σχεδιασμό που λειτουργεί ως προέκταση του έργου τέχνης, του καλλιτέχνη ή του οργανισμού που προβάλλεται, με υψηλή αισθητική συνέπεια και εξειδικευμένη αντιμετώπιση βάσει της ιδιαιτερότητας που απαιτεί η εκάστοτε καλλιτεχνική πρόταση. Έχει συνεργαστεί με το Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, το Εθνικό Θέατρο, τη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το Φεστιβάλ Φιλίππων, την εταιρεία παραγωγής «Λυκόφως» και με τους περισσότερος θεατρικούς χώρους της Αθήνας. Τη σεζόν 2012-2013 συμμετείχε στη δημιουργική ομάδα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του νεοσύστατου πολυχώρου «Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων». Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της ομάδας «bijoux de kant». Από το 2014 διατελεί Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.
Το 2016 η Athens Voice τον παρουσίασε ως «ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τις παραστάσεις της πόλης»
Από το 2018 εισηγείται στην ARTENS το μάθημα «Επικοινωνία του Πολιτισμού».
Artens: Σεμινάρια για τις Τέχνες & τον Πολιτισμό
https://www.facebook.com/events/281422836223885/
Σεμινάρια για τις Τέχνες & τον Πολιτισμό
Βουκουρεστίου 40, Κολωνάκι | 210 33 17 312
ONLINE Σεμινάριο Πολιτιστικής Επικοινωνίας με τον Άρη Ασπρούλη.
Έναρξη: Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Μαθήματα κάθε Πέμπτη 18.00 – 20.00 | Διάρκεια 11 Μαθήματα
Κόστος σεμιναρίου: € 270
Για φοιτητές & ανέργους (με την επίδειξη της κάρτας), καθώς και για όποιον δηλώσει συμμετοχή σε δύο ή και περισσότερα σεμινάρια, το κόστος του κάθε σεμιναρίου είναι € 240
Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν τον κύκλο του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης υπογεγραμμένη από την διεύθυνση και τον διδάσκοντα.
Κάνε τώρα την εγγραφή σου & Εξασφάλισε μια από τις τελευταίες θέσεις μέσω της ιστοσελίδας μας:
http://artens.gr/symmetoxi/ ή τηλεφωνικά στο: 210 33 17 312.
To Σεμινάριο Πολιτιστικής Επικοινωνίας που εισηγείται στην ARTENS o κοινωνιολόγος, θεατρικός συγγραφέας και Διευθυντής Επικοινωνίας& Προβολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Άρης Ασπρούλης, ακολουθώντας τις οδηγίες για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διασποράς του COVID-19 τη φετινή άνοιξη θα πραγματοποιηθείonline.
Το μάθημα, πρόκειται να επικεντρωθεί σε θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικά ζητήματα, εργαλεία εργασίας και τεχνικές επικοινωνίας, προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους τα κατάλληλα εμπειρικά κλειδιά για να κατανοήσουν το πώς επικοινωνείται ένα έργο τέχνης, ένας καλλιτέχνης, μια καλλιτεχνική δράση, ένας καλλιτεχνικός θεσμός ή οργανισμός και ένα πολιτιστικό γεγονός. Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν πλήρη εικόνα για το πώς χτίζεται από την αρχή έως το τέλος η επικοινωνία μιας καλλιτεχνικής δράσης:από την κατασκευή της είδησης και τη δημιουργία της εικόνας - ταυτότητας, στη σύνταξη του δελτίου τύπου, στο στήσιμο της φωτογράφισης και την επεξεργασία των εικόνων, στην εύρεση χορηγών επικοινωνίας και στο κλείσιμο συνεντεύξεων κ.ο.κ.
Πώς κατασκευάζουμε μια πολιτιστική είδηση;
Πώς δημιουργούμε την Εικόνα μιας καλλιτεχνικής δράσης, ενός έργου τέχνης, ενός καλλιτέχνη ή ενός πολιτιστικού θεσμού – οργανισμού;
Πώς συντάσσουμε ένα Δελτίο Τύπου;
Πώς διαμορφώνουμε το «σώμα» ενός E-mail ώστε να είναι ελκυστικό στον παραλήπτη;
Πώς «κλείνονται» οι συνεντεύξεις, τα αφιερώματα, οι παρουσιάσεις;
Πώς στήνουμε μια πετυχημένη φωτογράφιση;
Ποια η διαφορά μεταξύ video teaser και video trailer;
Τι πρέπει να προσέξουμε στην εγγραφή ενός ραδιοφωνικού σποτ;
Πότε υπάρχει και πότε πρέπει να δημιουργηθεί εκ νέου το target group μιας παράστασης;
Ποιες είναι οι ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στο marketing, το promotion, το communication και το publicity;
Τι είναι το media shop;
Πώς διαχειριζόμαστε την επικοινωνία ενός πολιτιστικού θεσμού, ενός καλλιτέχνη ή ενός έργου τέχνης;
Ποιες στρατηγικές αναπτύσσουμε σε κάθε περίπτωση, ποια εμπόδια συναντάμε και πόσο σημαντικές είναι οι έννοιες «ταυτότητα» και «αισθητική» κατά τη μετατροπή ενός πολιτιστικού αγαθού σε προϊόν επικοινωνίας;
Πώς δημιουργούμε και πώς συντηρούμε τη σχέση ενός πολιτιστικού οργανισμού ή ενός καλλιτέχνη με το κοινό του;
Πώς εξηγείται, εν μέσω κρίσης, το φαινόμενο του πληθωρισμού των χώρων που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων και πώς αντιμετωπίζεται επικοινωνιακά το φαινόμενο αυτό;
Με ποιο τρόπο κατασκευάζουμε την ταυτότητα και με ποιο καταστρώνουμε το branding ενός πολιτιστικού οργανισμού;
Ποιες είναι οι τάσεις, οι μόδες και ποια ακόμη τα συνήθη λάθη στην επικοινωνία ενός πολιτιστικού προϊόντος;
Τέλος, ποια τα όπλα μας για να αντιμετωπίζουμε τις στιγμές της κρίσης (CrisisManagement);
Για να απαντηθούν σε βάθος τα παραπάνω ερωτήματα, θα δοθούν απτά παραδείγματα μέσα από τη βιβλιογραφία, ελληνική και διεθνή, αλλά και από μια μεγάλη ιδιωτική συλλογή από βίντεο και εικόνες που θα μελετηθούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Ο τρόπος με τον οποίο εξετάζονται οι έννοιες που λαμβάνουν χώρα στο σεμινάριο διέπεται από τις αρχές της Κριτικής Προσέγγισης σχετικά με τη βιομηχανία του θεάματος και το πώς αυτή συνδέεται με μια ευρύτερη χάραξη πολιτιστικής πολιτικής. Βασικές παράμετροι ανάλυσης είναι: τοαισθητικό ζήτημα σε σχέση με το αστικό τοπίο και την ψυχολογία των ανθρώπων, η ιδιαιτερότητα του πολιτιστικού αγαθού ως προϊόντος προς πώληση, η αλληλεπίδραση της επικοινωνίας με τα άλλα μέρη που διαμορφώνουν ένα πολιτιστικό προϊόν (όπως η Διεύθυνση Παραγωγής, η Καλλιτεχνική Διεύθυνση κ.ο.κ.), η δύναμη της εικόναςτων Μέσων -και δη των Νέων Μέσων (όπως τα Social media)- και η παραδοχή ότι η σχέση μεταξύ κοινού και τέχνηςδημιουργεί μια κατεξοχήν ανορθολογική αγοράστον χώρο του πολιτισμού, την οποία οφείλουμε να λαμβάνουμε υπ’ όψινμας σε κάθε ενέργεια και ανάλυση που αφορά στην Πολιτιστική Επικοινωνία.
Την τελευταία ώρα του μαθήματος φιλοξενείται -σε ζωντανή σύνδεση από το σπίτι του- ένας ειδικός καλεσμένος από τον χώρο του πολιτισμού, ο οποίος με την εμπειρία του φωτίζει πτυχές της Πολιτιστικής Επικοινωνίαςοι οποίες κρίνονται ως χρήσιμες για την πλήρη κατανόηση των εννοιών και των πρακτικών που αναπτύσσονται στο μάθημα.
Καλεσμένοι με αλφαβητική σειρά είναι οι:
Μαριάννα Κάλμπαρη (Καλλιτεχνική Διευθύντρια – ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ)
Τώνια Καράογλου (Κριτικός Θεάτρου - ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ)
Γεωργία Οικονόμου (Αρχισυντάκτρια Πολιτισμού- INFOWOMAN)
Έρρικα Ρούσσου(Αρχισυντάκτρια Πολιτισμού– ATHENSVOICE)
Βασιλική Τρουφάκου (Ηθοποιός)
Μιλτιάδης Φιορέντζης (Ηθοποιός)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ
Ο Άρης Ασπρούλης σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με Master στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική και σήμερα είναι Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, Συγγραφέας και Υποψήφιος Διδάκτορας Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών.
Από το 2006 εργάζεται ως Publicist, δημιουργώντας τη δημόσια εικόνα καλλιτεχνικών δράσεων (παραστάσεις / συναυλίες / βιβλία / φεστιβάλ / εκθέσεις), προσώπων και οργανισμών, μέσα από έναν επικοινωνιακό σχεδιασμό που λειτουργεί ως προέκταση του έργου τέχνης, του καλλιτέχνη ή του οργανισμού που προβάλλεται, με υψηλή αισθητική συνέπεια και εξειδικευμένη αντιμετώπιση βάσει της ιδιαιτερότητας που απαιτεί η εκάστοτε καλλιτεχνική πρόταση. Έχει συνεργαστεί με το Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, το Εθνικό Θέατρο, τη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το Φεστιβάλ Φιλίππων, την εταιρεία παραγωγής «Λυκόφως» και με τους περισσότερος θεατρικούς χώρους της Αθήνας. Τη σεζόν 2012-2013 συμμετείχε στη δημιουργική ομάδα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του νεοσύστατου πολυχώρου «Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων». Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της ομάδας «bijoux de kant». Από το 2014 διατελεί Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.
Το 2016 η Athens Voice τον παρουσίασε ως «ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τις παραστάσεις της πόλης»
Από το 2018 εισηγείται στην ARTENS το μάθημα «Επικοινωνία του Πολιτισμού».
Artens: Σεμινάρια για τις Τέχνες & τον Πολιτισμό
https://www.facebook.com/events/281422836223885/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου