Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

The Fairy - Queen. Tο μουσικό δράμα στην Αγγλία του 17ου αιώνα

 

10 - 01 - 2021 at 21:00
Οι απόφοιτοι του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών συναντούν τους συναδέλφους τους και παρουσιάζουν εργασίες, ανακαλούν ιστορίες, συνεργασίες και θέματα, μιλούν για όσα του έδωσαν έμπνευση στη διάρκεια των σπουδών τους και συνομιλούν με νέους φοιτητές και φίλους.

Στην πρώτη συνάντηση ο Γιώργος Παπαδάκης (απόφοιτος 2018) μιλάει για το μουσικό δράμα στην Αγγλία του 17ου αιώνα.
Δεκαοχτώ χρόνια μετά το κλείσιμο των θεάτρων από τους συντηρητικούς το 1642, η επιστροφή του θεατρόφιλου και φιλότεχνου Καρόλου του ΙΙ στην Αγγλία, σηματοδοτεί μια νέα περίοδο καλλιτεχνικής παραγωγής για τη λονδρέζικη σκηνή. Στην παρουσίαση της Κυριακής θα μιλήσουμε για το θέατρο κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του 17ου αι. δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτόμο χρήση της μουσικής στα έργα της περιόδου αλλά και στο είδος της dramatick opera, semi-opera ή όπερας Masque. Με αφορμή το έργο «The Fairy Queen» του H. Purcell θα εστιάσουμε στις διαφορές της semi-opera με την όπερα και το μουσικό θέατρο όπως τα γνωρίζουμε σήμερα, αλλά και σε ζητήματα δραματολογικής ανάλυσης και σκηνικής πραγμάτωσης των έργων αυτών.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Ο Γιώργος Παπαδάκης αποφοίτησε από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου το 2018 και έλαβε Δίπλωμα Μονωδίας (κλασικού τραγουδιού) από το Ωδείο Μουσικοί Ορίζοντες του Κ. Γαϊτάνου την ίδια χρονιά. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού με ειδίκευση «Πολιτιστική Διαχείριση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα μέχρι τώρα εστιάζονται στο μουσικό θέατρο και την όπερα καθώς και τη μελέτη της διάρθρωσης του πεδίου της σύγχρονης θεατρικής παραγωγής. Έχει εργαστεί στο θέατρο και την όπερα ως βοηθός σκηνοθέτη, χορωδός και μονωδός ενώ τα τελευταία χρόνια αποτελεί μέλος του δημιουργικού πυρήνα της θεατρικής ομάδας bijoux de kant του Γ. Σκουρλέτη.
Σύνδεσμος εκδήλωσης:
https://us02web.zoom.us/j/85317414659... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου