Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Ο Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης σε α' πρόσωπο

Βραχυγραφίες Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης Ιωλκός


Βραχυγραφίες είναι οι σύντομες γραφές λέξεων με παράλειψη γραμμάτων ή συλλαβών.
Είναι οι συντομογραφίες των σκέψεων του δημιουργού.
Είναι το μανιασμένο κτήνος που αναζητά τη λύπηση.
Είναι τα άδεια βάζα και τα γεμάτα σκουπίδια από ανθούς.
Είναι η αέναη μάχη μεταξύ πάθους και λογικής.
Είναι η καταραμένη σιωπή των νεκρών φίλων.
Είναι το γλυκό και πικρό δάκρυ της ζωής μου.
Είναι οι πρησμένες –από την πείνα– κοιλιές των παιδιών της Κατοχής.
Είναι οι στάλες της βροχής μου.
Είναι η γραφίδα της έννοιας, που με λυτρώνει.
Είναι οι αισθήσεις και οι παραισθήσεις.
Είναι η βρομιά μου, που γίνεται ένα με τη βρομιά των άλλων.
Είναι η αναζήτηση της ποίησης των δημιουργών.
Είναι το τελευταίο σβησμένο τσιγάρο μου.
Είναι η έκκληση για συγχώρεση.
Είναι η βασανιστική μοναξιά.
Είναι οι διχαλωτές γλώσσες των ερπετών.
Είναι το επίκαιρο και το ανεπίκαιρο.
Είναι η απομυθοποίηση των δημιουργών.
Είναι η πραγματικότητα, που δεν την κοιτάς κατάματα κι εθελοτυφλείς.
Είναι οι εποχές μου. Το καλοκαίρι μου κι ο χειμώνας μου.
Είναι το καταραμένο χρηματιστήριο, που σ’ αυτό λίγοι τζογάρουν τις ζωές των πολλών.
Είναι η μάταιη κούρσα του πιονιού να γίνει βασίλισσα
Είναι η καρδιά μου.
Είναι η γνώση, η ανάγκη της γνώσης.
Είναι τα σίελα των κριτών μου.
Είναι η αφοπλιστική ειλικρίνεια.
Είναι ο χαμένος Παράδεισος – ποιος Παράδεισος, άραγε;
Είναι ο αχάριστος γνωστός μου.
Βραχυγραφίες Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης Ιωλκός
Βραχυγραφίες Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης
Ιωλκός 48 σελ.
ISBN 978-960-426-779-8
Τιμή € 8,00
Βραχυγραφίες είναι τα στιγμιότυπα της καθημερινότητας. Είναι η αλήθεια που γίνεται ψέμα.
Είναι το ψέμα που γίνεται αλήθεια.
Είναι η θλίψη και η χαρά.
Είναι το βαθύ και το ρηχό της λίμνης μου.
Είναι το πολύ και το λίγο μου.
Είναι το λευκό και το μαύρο τετράγωνο της σκακιέρας μου.
Είναι οι εφηβικές στιγμές, που σκονίζονται στο πέρασμα του χρόνου.
Είναι οι ανεκπλήρωτοι και οι εκπληρωμένοι έρωτες.
Είναι το πανέμορφο χαμόγελό της.
Είναι το αγαπημένο μου φόρεμά της.
Είναι οι λέξεις της που γίνονται λέξεις μου.
Είναι το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα και η πραγματικότητα που μοιάζει με όνειρο.
Είναι η καρδιά που ξεριζώνεται από το στήθος· σπάει σε χίλια κομμάτια και μοιράζεται.
Είναι, είναι, είναι…
Ίσως και να μην είναι τίποτα από τα παραπάνω, αλλά να είναι αυτό που θέλει ο καθένας να είναι.
Βιβλίο & Τέχνες | diastixo.gr
Κατηγορία: ΣΕ Α' ΠΡΟΣΩΠΟ
κείμενο: Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου