Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Θριάμβευσε η Ειρήνη Κώνστα ως Μαρία Κάλλας στο αρχαίο θέατρο Πυθαγορείου Σάμου


 "Κάλλας, η Ζωή μου-η Τέχνη μου "χτες βράδυ στο αρχαίο θέατρο Πυθαγορείου Σάμου.

Ειρήνη Κώνστα: Φτωχά τα λόγια για να περιγράψουν αυτο που ζήσαμε ...Το ασφυκτικά γεμάτο θέατρο και η αγάπη σας θα μας συντροφεύουν για πολύ καιρό ακόμα!Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους παρευρέθηκαν για να αποδώσουμε μαζί έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην Μέγιστη όλων των αιώνων!
Την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μας στον Σύλλογος Μουσικής και Πολιτιστικής Δημιουργίας “Ηδύλη” και τον εξαιρετικό πρόεδρο του Dimitrios Kondylis ,έναν άνθρωπο-κόσμημα για τα πολιτιστικα δρώμενα του τόπου!Στον υπέροχο μαέστρο Giorgos Koumaradios που έκανε την χορωδία να ξεπεράσει για μία ακόμη φορά τον εαυτό της!Στον Γιώργο Κωνσταντινίδη που επιμελήθηκε επιτυχώς τον ήχο και τον φωτισμό μας!Στον αγαπητό Manos Parianos ,διευθυντή της Πυθαγορείου Μουσικής Σχολής στο Καρλόβασι Σάμου για την διευκόλυνση που μας παρείχε για τις πρόβες καθώς και για το υψηλό επίπεδο των σπουδαστών που πλαισιωσαν την παράσταση (τάξη κας Dimitra Tsakania ).

Όπως συνηθίζω να λέω τακτικά είναι δύσκολο να βρεις καλούς συνεργάτες .Ακόμη δυσκολότερο οι καλοί συνεργάτες να είναι και Άνθρωποι.Και σχεδόν αδύνατον να έχεις όχι απλώς καλούς συνεργάτες κι Ανθρώπους αλλά καλλιτεχνική οικογένεια....κι εγώ είμαι αφάνταστα τυχερή που έχω μία τέτοια !Sophia Koutsouri,Aris Prospathopoulos, Dimosthenis Stavrianos , Μαρία Μεμη Αναστασοπουλου ,Gulya Tuliaganova ,είσαστε όλοι μαγικοι και σας λατρεύω!Σας ευχαριστώ απ'την καρδιά μου για όλα!Sevi Lefa και Vaggelis Valasakis σας καλωσοριζουμε σιγά σιγά κι εσάς και σας ευχόμαστε λαμπρό μέλλον που σίγουρα θα έχετε!

Επιτρέψτε μου και μία προσωπική θεώρηση....η χτεσινή βραδιά ήταν διπλά συγκινητική για μένα,αφενός μεν γιατί αφορούσε την εμβληματική Κάλλας, αφετέρου δε γιατί πραγματοποιηθηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και δη στο Πυθαγόρειο,τόπο καταγωγής του αειμνηστου παππού μου.Και χθες ένιωσα εξαιρετικά υπερήφανη για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.....δεσμεύομαι και δημόσια να του προσφέρω όσο περισσότερα μπορώ!

Τώρα ώρα για λίγη ξεκούραση στα διάφανα νερά του νησιού του Πυθαγόρα, του Αρίσταρχου και της θεάς Ήρας .....του νησιού μου!
Ευγνώμων! 









Μουσικοθεατρική παράσταση.
Μαρία ο άνθρωπος,Κάλλας ο θρύλος!
Μπόρεσαν άραγε ποτέ να ταυτιστούν αυτές οι δύο?
Η συγκλονιστική απεικόνιση της ζωής και του έργου της μεγάλης Ελληνίδας ντίβας που άλλαξε για πάντα την ιστορία της Όπερας μέσα από την προσωπική της αλληλογραφία με την αδελφή της.
Στα πλαίσια των παγκόσμιων εορτασμών για τα 100 χρόνια από την γέννησή της.
Σύλληψη-σενάριο:Tζένη Δριβάλα
Σκηνοθεσία:Ειρήνη Κώνστα
Κοστούμια-αξεσουάρ:Mary Avramides
Τα πρόσωπα:
Μαρία:Σοφία Κουτσούρη
Κάλλας:Ειρήνη Κώνστα
Άρης:Άρης Προσπαθόπουλος
Μενεγκίνι:Δημοσθένης Σταυριανός
Τζάκυ Καλογεροπούλου:Μαρία-Μέμη Αναστασοπούλου
Τζάκυ Κέννεντι-Μπρούνα:Σέβη Λέφα
Ντι Στέφανο:Βαγγέλης Βαλασάκης
Συμμετέχει η χορωδία''Ηδύλη"
Διδασκαλία-διεύθυνση:Γιώργος Κουμαραδιός
Στο πιάνο η Γκουλνόρα Τουλιαγκάνοβα
Aκούγονται απόσπασματα από τις όπερες La Gioconda(A.Ponchielli),Macbeth(G.Verdi),Norma(V.Bellini),
La Traviata(G.Verdi),Nabucco(G.Verdi),Rigoletto(G.Verdi),
Tosca(G.Puccini)Un ballo in maschera(G.Verdi)
,La Rondine(G.Puccini),Medea(P.Cherubini).
Γενική είσοδος 10 Ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου