Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Πάνω από 25.000 χεβιμεταλάδες στη Μαλακάσα για το Sonisphere Festival 2010




Αθήνα 25 Ιουνίου. Ένα μεγάλο γεγονός για τους χεβιμεταλάδες και τους φίλους του σκληρού ροκ πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, με τους Big Four: Metallica, Slayer, Megadeth, και Anthrax. Από νωρίς κατάφθασαν στην Μαλακάσα νέοι και όχι μόνο, είδα μανούλες με παιδάκια αλλά και δυο γριές με τις ξαπλώστρες παραμάσχαλα, και έκπληκτος τις άκουσα να λένε η μια στην άλλη: εγώ χρυσή μου έφερα να τελειώσω και το

πλεκτό, και της απαντά η άλλη: εγώ έφερα το βελονάκι να φτιάξω το σεμέν!

Τους Έλληνες δεν τους καταλαβαίνω καθόλου, όλο γκρινιάζουν με έναν παθιασμένο αντιαμερικανισμό, αλλά έδωσαν από 85 μέχρι 100 ευρώ για

να δουν Αμερικανικά μεταλ γκρουπ, και σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης για την Ελλάδα.

Γιαυτο μου φάνηκε λογικό που οι Megadeth έβγαλαν το άχτι τους με τα μπινελίκια που τους έριξαν, αλλά και οι θεατές όλος περιέργως τα απόλαυσαν δεόντως και εκστασιάστηκαν!

Από την άλλη πλευρά οι Metallica, ανέβασαν το κοινό όχι μόνο με τον αξιοπρεπή και ευγενικό τρόπο τους αλλά και την αξιόλογη μουσική τους. Ο κόσμος το κατέλαβε και όχι μόνο τους αποθέωσε, αλλά δημιουργήθηκε μια χημεία μεταξύ κοινού και ερμηνευτών που δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα, πάνω από δυο ώρες ήταν στην σκηνή οι Metallica. Δεν μπορώ να πω τίποτα , παρόλο που είμαι της κλασικής μουσικής πέρασα

μια ωραία βραδιά, μπράβο στους οργανωτές και ελπίζω να συνεχισθεί αυτή η

ωραία προσπάθεια. Εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι αρκετοί από τους μεγάλους του Χέβι μέταλ ξεκίνησαν από την όπερα, παράδειγμα ο αείμνηστος Freddy Mercury και ο Judas Priest.

Η οργάνωση όπως πάντα στα Ελληνικά δεδομένα, τρομάξαμε να φύγουμε. Όταν βγήκαμε έξω, ένα γύρω ο δρόμος είχε γίνει σουβλατζίδικο με ψησταριές παντού και τους Ελληναράδες να θέλουν να φάνε και το σουβλάκι τους. Και αφού επιτέλους φτάσαμε στο πάρκινγκ εκεί το μεγάλο μαρτύριο, όλοι έσπρωχναν τα αυτοκίνητα τους να ανέβουν την ανηφόρα με τις λακκούβες και το χαλίκι που το είχε πάρει η βροχή που έπεφτε προηγουμένως. Γνωστή μου οικογένεια αναγκάσθηκε να καλέσει την Οδική Βοήθεια η οποία για να βγει από εκεί κάλεσε με την σειρά της άλλη Οδική Βοήθεια!!!

(Φωτογραφίες: Πανόραμα από τον χώρο του φεστιβάλ, ο Παναγιώτης

Καρούσος με την δημοσιογράφο Άννα Παπαδοπούλου και τον κάμεραμαν Μάρκο Ρέμσακ,το Τerra Vibe Park, και ο Έκτορας Ρέμσακ με τον Παναγιώτη Καρούσο)


* Οι Anthrax σταμάτησαν το Indians στη μέση και έπαιξαν ένα μικρό μέρος από το heaven and hell προς τιμή του Ronie James Dio, που πέθανε πρόσφατα, ήταν ένας μεγάλος μουσικός της μέταλ, που έφερε το \m/ που το έκανε η γιαγιά του για να τον προστατεύσει από το κακό μάτι, ο οποίος το έκανε στα live στους οπαδούς του, και ύστερα σιγά-σιγά το έκαναν όλοι οι οπαδοί του, και σε άλλα συγκροτήματα. Είχε πει σε μια συνέντευξη: εγώ αυτό το έκανα για πλάκα, επειδή μου το έκανε η γιαγιά μου σχεδόν κάθε μέρα όταν ήμουν μικρός. Από αυτή την "πλάκα" έγινε το γνωστό πλέον σήμα σε όλους τους μεταλάδες. Έκτορας Ρέμσακ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου