Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Είδες τον Αναστάντα; ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΣΧΑ Μητροπολίτη Σωτηρίου


Τον είδες με τα μάτια σου πιστέ τον Αναστάντα ή μήπως και σε γέλασαν, σου είπαν παραμύθια;
Η Ανάσταση είναι ιστορικό γεγονός και η Εκκλησία προσεύχεται. «Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι προσκυνήσομεν άγιον Κύριον Ιησούν τον μόνον αναμάρτητον».
Ιστορικό γεγονός η Ανάσταση του Χριστού, αλλά έγινε πριν 2000 χρόνια κι εγώ δεν ήμουν εκεί. Πως να ομολογήσω, ότι είδα την Ανάσταση;
Λογικά σκέπτεσαι. Δεν είδες την Ανάσταση του Χριστού. Δεν ήσουν εκεί όταν έγινε. Αλλά είδες τον Αναστάντα; Τον Αναστημένο Χριστό;
Τον είδα και Τον βλέπω. Μα έχω κάποια προβλήματα. Τον βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου. Τον ζω πολλές φορές γιατί είμαι η ζωντανή του εικόνα. Εκεί όμως που Τον βλέπω, εκεί Τον χάνω. Από τότε που βαπτίστηκα συμφωνήσαμε να είμαστε σύντροφοι. Να περπατάμε πάντα μαζί. Μα μερικές φορές δεν βλέπω τις πατημασιές Του. Απογοητεύομαι τότε και φωνάζω. Γιατί με εγκατέλειψες;
Τότε ακούω μια γνώριμη φωνή. Εγώ σε εγκατέλειψα ή εσύ; Υποσχέθηκες να είσαι η ζωντανή μου εικόνα. Είσαι;
Συνέρχομαι τότε. Συνειδητοποιώ, ότι αμάρτησα. Ότι έσπασα και εγκρέμισα την ζωντανή εικόνα του Χριστού που είμαι. Διέρρηξα, με τις αμαρτίες μου, τον χιτώνα του νυμφώνος. Αμαύρωσα της ψυχής το ωραίο. Γκρεμισμένος και τσαλακωμένος, όπως είμαι, φωνάζω. «Κύριε βοήθει μοι». Ακούω τότε την γνώριμη φωνή. Παιδί μου ξανασήκω. Αισθάνομαι το σταθερό και δυνατό χέρι του Αναστημένου να με ανασηκώνει. Βλέπω και αναγνωρίζω τον Αναστημένο Χριστό. Τον Κύριό μου και Θεό μου. Ζω τον Αναστάντα. «Ζω δε ουκέτι εγώ, ζη δε εν εμοί Χριστός».
Δε με γέλασαν. Δε μου ‘παν παραμύθια. Η Ανάσταση του Χριστού είναι ιστορικό γεγονός. Ο πιστός χριστιανός βλέπει τον Αναστάντα. Ζει την Ανάστασή Του.
Σαν ζωντανή εικόνα του Χριστού που είναι «προσδοκά Ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος». Βαδίζει με πίστη και σταθερά για να φθάσει στη Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Στην  δική του ανάσταση. Στην συμμετοχή του στη δόξα και την μακαριότητα του Αναστημένου Χριστού.
Χριστός Ανέστη, πιστοί και ευλογημένοι χριστιανοί. Ζήστε την Ανάσταση του Χριστού μας στην επίγεια ζωή σας για να την ζείτε αιώνια στην μετά θάνατον ζωή σας.

Με πατρική αγάπη και θερμές ευχές εν Χριστώ Αναστάντι

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

Ο ΤΟΡΟΝΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου