Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

«ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΕΝΔΡΙ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΣ

 


ΕΚΔΟΘΗΚΕ H ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ (Ε-ΒΟΟΚ) ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΣΑΚΛΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΕΝΔΡΙ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Με αυτή τη δεύτερη ποιητική συλλογή «ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΕΝΔΡΙ» θα ήθελα να εκφράσω τα βήματα που έχω κάνει στην ποίηση. Η γραφή σαφώς και είναι εξελιγμένη και διαφοροποιημένη από τη πρώτη μου συλλογή, η οποία μου άνοιξε, αυτή τη γεμάτη εκπλήξεις, πόρτα της ΠΟΙΗΣΗΣ.
Η έμπνευση μου σε αυτή τη συλλογή είναι παρμένη κυρίως από κοινωνικά θέματα, όπως είναι ο πόλεμος, η ειρήνη, η προσφυγιά, η Πολυπολιτισμικότητα κι άλλα. Το βιβλίο δεν περιλαμβάνει ερωτικά ποιήματα, παρά μερικούς λογισμούς μου πάνω στην ευτυχία και τη ζωή.
Θεωρώ τα κοινωνικά ζητήματα κομμάτια της ζωή μας που μας επηρεάζουν σε πολλές σχέσεις μας. Σαφώς και η αγάπη και ο έρωτας μας δίνουν τεράστια έμπνευση και είναι η κινητήριος δύναμη του βίου μας. Όμως το υλικό μου για κοινωνικά θέματα ήταν επίσης αρκετό για να το μοιραστώ σε αυτή τη ποιητική συλλογή με αναγνώστες και φίλους.
Τώρα, για την επιλογή της ηλεκτρονικής έκδοσης, θα ήθελα να τονίσω πως θεωρώ τα νέα μέσα τεχνολογίας έναν περισσότερο ευέλικτο και ταχύτερο τρόπο, ώστε να ξετυλιχτεί ο πλούτος της ποίησης σε περισσότερο κόσμο.
Τέλος, ευχαριστώ θερμά τις εκδόσεις Κέφαλος για την έκδοση της συλλογής. Επίσης, τους ευχαριστώ πολύ και για τη στήριξή τους τα τελευταία ποιητικά μου χρόνια!
Βασιλεία Τσάκλη
Ποιήτρια
***ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΝΕΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΣΑΚΛΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ: www.ekdoseiskefalos.gr
 ΚΕΦΑΛΟΣ - Λογοτεχνικό Περιοδικό Κεφαλονιάς - Εκδόσεις Κέφαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου