Τέλη του 2010. Τα γυρίσματα του πρώτου κύκλου του θρυλικού και πολυβραβευμένου πλέον «Game of Thrones», το οποίο βασίζεται στη σειρά βιβλίων του G. R. R. Martin «The song of fire and ice» ολοκληρώνονται αφήνοντας στους συντελεστές τις καλύτερες εντυπώσεις.
Η παραγωγή αρχίζει να αναζητά τον συνθέτη που θα αναλάβει τη μουσική επένδυση του πολλά υποσχόμενου project. Μετά από λίγο καιρό, αφού έχουν ακουστεί πολλά γνωστά ονόματα και μη, προσλαμβάνει τον Stephen Warbeck. Όμως εκείνος αποφασίζει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να ακυρώσει τη συμφωνία για κάποια άλλη προσφορά.
Τότε ο υπεύθυνος μουσικής του καναλιού ΗΒΟ προτείνει στους δημιουργούς Beniof και Weiss τον νεαρό συνθέτη Ramin Djawadi.
O Djawadi δέχεται στην αρχή αλλά τρεις μέρες μετά από το πρώτο ραντεβού απορρίπτει την πρόταση, υποστηρίζοντας πως το πρόγραμμα του είναι ήδη φορτωμένο με το soundtrack της ταινίας Clash of the Titans με τους Liam Neeson, Ralf Fiennes και Mads Mikkelsen.
Οι δημιουργοί της σειράς επιμένουν, και του στέλνουν να δει τα δύο πρώτα επεισόδια. Όπως ήταν φυσικό, ο συνθέτης εντυπωσιάζεται αμέσως απαντώντας τους ναι, αυτή τη φορά με μεγάλη χαρά. Ο ιρανογερμανικής καταγωγής μουσικός καταλαβαίνει ότι η συγκεκριμένη παραγωγή είναι η μεγάλη του ευκαιρία. Παρόλο που βρίσκεται σε αυτό τον χώρο αρκετά χρόνια και το όνομά του αναφέρεται συχνά στη βιομηχανία του θεάματος, έχει επίγνωση ότι δεν έχει καταφέρει ακόμα να διακριθεί στον τομέα του, ούτε και έχει προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση στον πολύ κόσμο. Με το «Game of Thrones», όμως, τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή...
Ο Ramin Djawadi επιθυμούσε από μικρό παιδί να γίνει συνθέτης και να φτιάχνει μουσική για ταινίες... Έτσι ξεκινάει τις σπουδές στο πιάνο, στην κιθάρα και το τσέμπαλο. Τελειώνει τη σχολή του Berkley το 1998 και κάνει τα πρώτα του βήματα σαν επαγγελματίας μουσικός. Αμέσως κεντρίζει το ενδιαφέρον του διάσημου μουσικού Hanz Zimmer και συνεργάζεται μαζί του στην ταινία Πειρατές της Καραϊβικής – Η κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού με τον Johnny Deep, στην κομεντί Something's Gotta Give με τους Jack Nicolson και Diane Keeton και συμπράττει με τον Klaus Batelt στο οικογενειακό δράμα Beat the drum.
Μέχρι που το 2004 ανοίγει τα δικά του φτερά. Το πρώτο του κινηματογραφικό soundtrack έρχεται με την ταινία Blade-Trinity και ακολουθούν οι σειρές «Prison Break» και «Breakout Kings».
Το 2006 γράφει τη μουσική για τις animation ταινίες Open Season 1 και Open Season 2. Από το 2007 μέχρι το 2010 δημιουργεί soundtracks για το Μr Brooks με τον Kevin Costner, Deception με τον Hugh Jackman και τον Ewan Mc Gregor, Αsk the Dust με τους Colin Farell και Salma Hayek, Iron Man με τον Robert Towne και Gwyneth Paltrow και το μεταφυσικό θρίλερ Unborn με τον Gary Oldman.
Το 2006 γράφει τη μουσική για τις animation ταινίες Open Season 1 και Open Season 2. Από το 2007 μέχρι το 2010 δημιουργεί soundtracks για το Μr Brooks με τον Kevin Costner, Deception με τον Hugh Jackman και τον Ewan Mc Gregor, Αsk the Dust με τους Colin Farell και Salma Hayek, Iron Man με τον Robert Towne και Gwyneth Paltrow και το μεταφυσικό θρίλερ Unborn με τον Gary Oldman.
Οι σεναριογράφοι Beniof και Weiss το φθινόπωρο του 2010 μπαίνουν δυναμικά στη ζωή του κι έτσι έρχεται για τον Djawadi η καθοριστική στιγμή του «Game of Thrones».
Παράλληλα συνεχίζει να γράφει μουσικές για τις ταινίες Medal of Honor, Pacific Rim, Warcraft, The Great Wall άλλα και τις σειρές Person of Interest, The Strain και Westworld. Όμως σε όλες τις συνεντεύξεις του, το ενδιαφέρον μονοπωλεί η σύμπραξή του με τη σειρά-φαινόμενο του HBΟ.
«Η συνεργασία μου με τους σεναριογράφους είναι παρά πολύ καλή» εξομολογείται. «Βλέπουμε και συζητάμε πώς η μουσική μπορεί να βοηθήσει την ένταση, τη συγκίνηση, τη λύπη ή τη χαρά της κάθε σκηνής ... Με βοηθά πολύ η συναισθησία που έχω, με οδηγεί στο να εναρμονίσω παράλληλα τα χρώματα με τη μουσική ή το αντίθετο ... Το κάθε επεισόδιο το δουλεύω για τρεις εβδομάδες περίπου, το βλέπω και το ξαναβλέπω μέχρι να βεβαιωθώ ότι έχω αποδώσει σωστά το συναίσθημα... Υπάρχουν φορές που νομίζω ότι έχω τελειώσει, μα όχι... Μπορεί να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι. Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι η Ντενέρις ... Υπάρχουν πολλές σκηνές που με έχουν συγκινήσει, όμως αυτή που με φόρτισε περισσότερο συναισθηματικά ήταν η θυσία της Mίριν, της κόρης του Στάνις Μπαράθεον, από τη Μελισσάντρη ... γενικότερα αυτό που προσπαθώ να κάνω πάντα είναι να βάζω στις μουσικές μου μια σταγόνα μαγείας...»
Ο Ramin Djawadi είχε ένα όνειρο από μικρό παιδι. Όταν πρωτοείδε την ταινία Και οι εφτά ήταν υπέροχοι, το περίφημο western, σαγηνεύτηκε από την εξαίρετη μουσική του Elmer Bernstein. «Θα γίνω συνθέτης» μονολόγησε.
Αυτό που μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα είναι πως το όνειρο του μικρού Ramin έγινε πραγματικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου