Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

Les Arts Florissants υπό την μπαγκέτα του μαέστρου William Christie στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

 


👉Το κορυφαίο παγκοσμίως Σύνολο μπαρόκ μουσικής Les Arts Florissants υπό την μπαγκέτα του εμπνευστή και ιστορικού μαέστρου του William Christie έρχεται στη σκηνή του Μεγάρου στις📌 2 Οκτωβρίου με μια συναρπαστική συναυλία αφιέρωμα στις μουσικές της περιόδου του Μολιέρου συμμετέχοντας έτσι στους παγκόσμιους εορτασμούς για τα 400 χρόνια από τη γέννηση του σπουδαίου δραματουργού.
👉William Christie - Ιδρυτής του Συνόλου Les Arts Florissants και μαέστρος: «Το πάθος μου για τη μουσική μπαρόκ άρχισε πολύ νωρίς, όταν ήμουν ακόμη παιδί στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης απ’ όπου κατάγομαι. Χάρη στην οικογένειά μου πρωτάκουσα Bach και Haendel όταν ήμουν 7 ή 8 ετών. Αν και ήμουν πολύ μικρός, ένιωσα ότι αυτή η μουσική μού μιλούσε με τρόπο διαφορετικό απ’ ό,τι η μουσική του 19ου ή του 20ού αιώνα.
Με το Σύνολο Les Arts Florissants κάνουμε τις δικές μας μεταγραφές με βάση τα χειρόγραφα και τις πρώτες εκδόσεις των έργων που παίζουμε. Στον τομέα της απόδοσης αναδημιουργούμε ένα ολόκληρο ερμηνευτικό σύστημα, αλλά και τα αντίστοιχα εργαλεία, δηλαδή τα μουσικά όργανα που μας επιτρέπουν να αναδείξουμε καλύτερα αυτή τη μουσική. Πετύχαμε να κάνουμε αυτό το είδος μουσικής πιο πειστικό. Είμαστε κατά μία έννοια αρκετά κοντά στο πνεύμα της εποχής, αφού δουλεύουμε με πιστά αντίγραφα των οργάνων εκείνης της εποχής και έχουμε στη διάθεσή μας όλο και πιο πολλές πληροφορίες όσον αφορά την εκτέλεση της μουσικής αυτής.
Είμαστε σίγουρα πιο κοντά στην πραγματικότητα της μπαρόκ εποχής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου