Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

…απ΄τον τόπο που΄μαι εγώ ξέυρουν ν΄αγαπούν….» οι ΑΜΟΡΟΖΑ συναντούν τον ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΑΡΧΟ

 

"Απ΄τον τόπο που΄μαι εγώ ξεύρουν ν'αγαπούν".

ο ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ και η ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ παρουσιάζουν: Αμορόζα / Amoroza Ensemble συναντούν τον "Γιάννης ΝΙΑΡΧΟΣ" - "Yiannis NIARHOS"
ΤΡΙΤΗ 18/6, 20.00 Πλ. ΠΟΝΤΟΥ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Μια μουσική παράσταση αφιερωμένη στα 100 χρόνια απ' τη Μικρασιατική καταστροφή, στη μνήμη των ανθρώπων που έχασαν τόπο, σπίτι, αγαπημένους, την ίδια τους τη ζωή.
..."μου κλέψαν το βασιλικό, μου κλέψαν το να ζεις να ζω" μα στα μάτια σε κοιτώ και σου λέγω
"…Σα γλιστρώ κ πέφτω κάτω κ λασπώνομαι βάζω μπρος τα δυο μου χέρια κ σηκώνομαι…." .
Εις μνήμη των τόπων που υπήρξαν η πηγή μιας μοναδικής μουσικής παράδοσης που γίναμε κοινωνοί και που περιέγραφε τόσα κ τόσα συναισθήματα. Μα ακόμα κι αν οι τόποι χάνονται, οι αναμνήσεις μένουν ζωντανές και ο δρόμος αν και τραχύς, στρωμένος με τον πόνο του ξεριζωμού ,και της προσφυγιάς...γεννά την ελπίδα, φέρνει την αναγέννηση!
Το μουσικό σχήμα "Αμορόζα"- μια ομάδα ταλαντούχων μουσικών της νέας γενιάς - που αποτελείται από τους Νίκο Μήλα, Μαριάνθη Λιουδάκη, Νίκο Αγγελόπουλο και Χριστίνα Κουκή συναντά τον μοναδικό τραγουδιστή και μουσικό Γιάννη Νιάρχο και συμπράττουν δημιουργικά παρουσιάζοντας με ξεχωριστό τρόπο, τραγούδια και ρυθμούς των διάφορων περιοχών των παραλίων και της ενδοχώρας του Μικρασιατικού Ελληνισμού.
Πλατεία Πόντου, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου