Αλλά όλοι εμείς που αγαπήσαμε την Μπλάνς, δεν πάψαμε να το συνδέουμε και με τη Μελίνα. Στις αρχές της δεκαετίας του '50, η Μελίνα Μερκούρη ήταν κατά τον Αχιλλέα Μαμάκη μια ελληνοπαρισινή πρωταγωνίστρια, αφού έπαιζε στο Παρίσι στα έργα του μεγάλου θαυμαστή της, συγγραφέα Μαρσέλ Ασάρ. Λίγο μετά, χάρις στη «Στέλλα», τις Κάνες και το φημισμένο κινηματογραφικό Φεστιβάλ, την Ελληνίδα ηθοποιό, πρόσεξαν και ξεχώρισαν όχι μόνο το μέλος της επιτροπής Ίζα Μιράντα, αλλά και οι σκηνοθέτες Τζόζεφ Λόουζι και, κυρίως, Ζυλ Ντασέν. Όμως, ακόμα ήταν λίγο νωρίς για την Μελίνα. Ούτε η «Τσιγγάνα και ο τζέντλεμαν», ούτε «Ο Νόμος» και «Ο Χριστός ξανασταυρώνετα» ήταν οι ταινίες που θα τής άνοιγαν ολότελα τις πόρτες. Ώσπου, '59 με '60 ήρθε το «Ποτέ την Κυριακή». Επιτέλους! Η Μελίνα, διεθνής σταρ με τα όλα της. Και θα πρέπει, αν δεν με γελά η μνήμη, να ήταν 1962, όταν η γαλλική τηλεόραση τής έδωσε carte blanche για να φτιάξει το πορτρέτο της. Τότε η Μελίνα ξαναθυμήθηκε την Μπλάνς Ντυμπουά, σταθμό μεγάλο στην καριέρα της και κατεβαίνοντας στο στούντιο μια σκάλα, τραγούδησε ξανά το Φεγγαράκι. «Δεν θέλω ρεαλισμό, θέλω μαγεία». Για την αποψινή αυγουστιάτικη πανσέληνο, λοιπόν, μαζί με τα λόγια της Μπλάνς, θυμόμαστε για ακόμη μια φορά, τη Μελίνα κι αυτό το χάρτινο φεγγάρι.
Γιώργος Παπαστεφάνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου