Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

Κώστας Καρούσος ΄΄ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΕΚΕΙΝΑ΄΄

 


Ω ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ...

Ω γυμνόποδες γεύσεις νοητικές
ανασκαφών έννοιες-ιδέες-ορισμοί,
φυλλοθόρυβε χρόνε μυσταγωγέ !!
Θηλαστικέ καημέ, που μοιάζεις μ΄ένα
λαφροπάτημα ψυχής λικνιστικό,
σαν έννοια του φωτός πάνω στα χείλη !!
Θέατρα-συλλεκτήρες του πόσιμου Λόγου,
θηλαστική ψυχή χρονοδύναμη,
Δήλος-Αρκάδι-Μεσολόγγι-Χίος...
Έννοια θηλαστική ψυχογέννητη,
Έννοια της συντέλειας αιωνόποδη,
Έννοια του κόσμου ανθρωπογιάτρισσα !!
Πού να συλλάβω του μυαλού τη γλυκο-
ταραχή, τ΄αφρόγαλο του στίχου σου
Ψυχή, τί μονοπάτι να διαβαίνεις ;
Χώρα ποιητικής ιεροσύναξης,
λεύτερο μύρο γόνιμης αλκυόνας,
πώς μας φυτεύεις αίθριο το λυγμό σου ;
Ω δύναμη του Λόγου, πολύκεντρη
σύνεση,το χρόνο κάνε μέσα μας
Ποίηση της Ψυχής και της Άνοιξης !!
Από το βιβλίο μου ΄΄ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΕΚΕΙΝΑ΄΄
εκδόσεις ΄΄ΔΡΟΜΩΝ΄΄ Αθήνα 8ος-2011 [σελ.47-48]
● Το ποίημα δημοσιεύτηκε, Περ.΄΄Παρουσία΄΄ τ. 2-- 1997.
● Ποιητικό ημερολόγιο Ιωλκός 1999 σελ. 143.
● Εφημ. ΄΄Ελεύθερος΄΄ 1η-Φευρουρίου 2000 σελ. 24.
●΄΄Τα Νέα της Ρούμελης΄΄Απρίλης 2000 σελ 2.
● Περ. ΄΄Πνευματική Ζωή΄΄11ος-12ος 2000 σελ. 38.
● Περ.΄΄Κορινθιακοί Ορίζοντες΄΄ τ. 85- 2ος 2008.
● Αναρτήθηκε 2/3/2013 από karousos Art Critics.
● Οπισθόφυλλο στο βιβλίο μου ΄΄ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟΝ ΑΕΙΦΘΟΓΓΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ΄΄
εκδ. ΔΡΟΜΩΝ -Αθήνα 2015.
Ο πίνακας του εξωφύλλου, είναι τοιχογραφία μου
στις Καμάρες Σίφνου 170 χ 120- Ιούλιος 1999- [ πλαστικό ].

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ...στον ΄΄Καρυωτακισμό΄΄ των ιώσεων
της Εποχής μας...το σονέττο μου ΄΄Του Καρυωτάκη...΄΄
[ Γράφτηκε Αθήνα Φλεβάρης 1972. ]
Του Καρυωτάκη ηχώ θανάτου περιττή,
νεκρές, άταφες σεις ομοιοκαταληξίες,
π΄ αναφτεράτε σαν το πνεύμα του ποιητή
χλωμές αυγές και χρόνιες ειρωνείες.
Ωσάν καρδιάς γεννιώστε κάθαρση κι αφή
σ΄ απαλοτρέμουλες κι ουράνιες αρμονίες,
φεγγίζει ομπρός μου αχνά τ΄ ανθρώπινο στρατί
διαθλώντας τις πρωτόνιωστες ανίες.
Τόσο γλυκόλαλη απαντιώστε συγχορδία
που είστε λαλίστατη μια κωμωδία !...
Σας θέλω μέσα στης καρδιάς μου το κιβούρι,
στου μοσχολίβανου τ΄ άρωμα ζωή αιθέρια,
σαν πάλλεται με φτιαχτή αρμονία στα χέρια
πονετικός καημός μιας Πολυδούρη !!...
Από το βιβλίο μου ΄΄Της Χώρας Μου Της Ψυχής Και Του Επέκεινα΄΄
εκδ. ΔΡΟΜΩΝ --Αθήνα 2011

Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου