Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Nicolas Laos: 24η ετήσια επέτειο της μύησης στην Τέχνη


Nicolas Laos: Καλώς στεγασμένοι (αρίστως θα έλεγα) και εορτάζοντες… Εορτάζοντας την 24η ετήσια επέτειο της μύησής μου στην Τέχνη (κατά τη φθινοπωρινή συνεδρία του 1997 της εδρεύουσας στο Λονδίνο Στ. Honor Per Onus No. 6586 της UGLE), και έχοντας εν τω μεταξύ ανυψωθεί στον 33ο βαθμό του Σκωτικού Τύπου και στον 97ο βαθμό του Αιγυπτιακού Τύπου Μισραΐμ και του Τύπου του Μέμφις-Μισραΐμ στο Ordine Massonico Tradizionale Italiano (Ρώμη), επιθυμώ να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς μια επίλεκτη ομάδα αγαπημένων Ελευθεροτεκτόνων που έλαβε την ευγενική πρωτοβουλία να εορτάσει μαζί μου στην ιδιωτική Τεκτονική Στέγη της καθ’ ημάς Διευθυντικής Στοάς «Theodor im Wollen rein», παρουσιάζοντάς μου μια νόστιμη τούρτα (μπλακ φόρεστ) η οποία είχε μια τεκτονική φωτογραφία μου κατασκευασμένη από υλικά ζαχαροπλαστικής. Ευχαριστώ καθένα από τα πρόσωπα αυτής της ομάδας με τον τριπλό αδελφικό ασπασμό, και εκείνοι που χρειάζεται να γνωρίζουν σε ποιους αναφέρομαι το γνωρίζουν. Επισήμανα κατ’ ιδίαν ότι εορτάζω «με σήμα το κρεμμύδι», επειδή είμαι υπεύθυνος ενός διεθνούς δικτύου «ιδιωτικών Στοών», οι οποίες, σαν το κρεμμύδι, έχουν διάφορα στρώματα εσωτερικής εργασίας, και γνωρίζει πώς να θολώνει την όραση εκείνων που είναι βέβηλοι (profane) ή άτεχνοι προσποιούμενοι τους τεχνίτες (cowans). Το 2022, στην επέτειο του ενός τετάρτου του αιώνα της προσωπικής τεκτονικής μου ιστορίας, θα δημοσιοποιήσω περισσότερες πληροφορίες περί αυτού του συστήματος. Nicolas Laos









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου