Tο υπέροχο ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΙΑ ΦΛΑΟΥΤΟ του JACQUES IBERT
Παρασκευή 18 Μαΐου, στις 20:30, στο Ωδείο Αθηνών
με την ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑCADEMICA υπό τον ΝΙΚΟ ΑΘΗΝΑΙΟ
+ 3 ακόμα συναυλίες σε Ελευσίνα, Μαραθώνα και Λαύριο
Academica Athens Orchestra
Παρασκευή 18 Μαΐου, στις 20:30, στο Ωδείο Αθηνών
με την ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑCADEMICA υπό τον ΝΙΚΟ ΑΘΗΝΑΙΟ
+ 3 ακόμα συναυλίες σε Ελευσίνα, Μαραθώνα και Λαύριο
Academica Athens Orchestra
Το πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνει τρία δημοφιλέστατα έργα του κλασικού ρεπαρτορίου, που αποπνέουn ΑΡΩΜΑ ΙΤΑΛΙΑΣ !
GIOACCHINO ROSSINI
Εισαγωγή στην όπερα «Η Ιταλίδα στο Αλγέρι» (1813)
από τις δημοφιλέστερες όπερες του Ιταλού συνθέτη, που αν και τον αποκαλούσαν «Γερμανό» ήταν ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους τoυ ιταλικού bel canto- αποτελεί συχνά ξεχωριστό μέρος στα προγράμματα συμφωνικών συναυλιών, ακριβώς λόγω της δημοφιλίας του
Εισαγωγή στην όπερα «Η Ιταλίδα στο Αλγέρι» (1813)
από τις δημοφιλέστερες όπερες του Ιταλού συνθέτη, που αν και τον αποκαλούσαν «Γερμανό» ήταν ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους τoυ ιταλικού bel canto- αποτελεί συχνά ξεχωριστό μέρος στα προγράμματα συμφωνικών συναυλιών, ακριβώς λόγω της δημοφιλίας του
FELIX MENDELSSOHN
Συμφωνία αρ.4 «Η Ιταλική» σε Λα + (1831)
εμπνευσμένη από το ταξίδι του συνθέτη στην Ιταλία. Αν και πρωτοπαρουσιάστηκε στο Λονδίνο το 1833, ο Mendelssohn εξακολούθησε να το επεξεργάζεται συνθετικά ως το τέλος της ζωής του. Το έργο ανακαλεί εικόνες από την ιταλική ζωή, έτσι όπως τις μετέπλασε σε μουσικούς φθόγγους η μάτια ενός Γερμανού συνθέτη.
Συμφωνία αρ.4 «Η Ιταλική» σε Λα + (1831)
εμπνευσμένη από το ταξίδι του συνθέτη στην Ιταλία. Αν και πρωτοπαρουσιάστηκε στο Λονδίνο το 1833, ο Mendelssohn εξακολούθησε να το επεξεργάζεται συνθετικά ως το τέλος της ζωής του. Το έργο ανακαλεί εικόνες από την ιταλική ζωή, έτσι όπως τις μετέπλασε σε μουσικούς φθόγγους η μάτια ενός Γερμανού συνθέτη.
JACQUES IBERT
Κοντσέρτο για Φλάουτο και Ορχήστρα (1934)
γραμμένο για τον βιρτουόζο φλαουτίστα Marcel Moyse, ο οποίος και το πρωτοπαρουσίασε στο Παρίσι το 1834, αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα, αλλά και απαιτητικότερα για τον ερμηνευτή, έργα στο ρεπερτόριο του φλάουτου. Το δεύτερο μέρος παραπέμπει στην ιμπρεσιονιστική Σουίτα 'Escales' (1922), ένα έργο που ο Ibert είχε γράψει εμπνευόμενος και από το ταξίδι του στην Ιταλία.
Κοντσέρτο για Φλάουτο και Ορχήστρα (1934)
γραμμένο για τον βιρτουόζο φλαουτίστα Marcel Moyse, ο οποίος και το πρωτοπαρουσίασε στο Παρίσι το 1834, αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα, αλλά και απαιτητικότερα για τον ερμηνευτή, έργα στο ρεπερτόριο του φλάουτου. Το δεύτερο μέρος παραπέμπει στην ιμπρεσιονιστική Σουίτα 'Escales' (1922), ένα έργο που ο Ibert είχε γράψει εμπνευόμενος και από το ταξίδι του στην Ιταλία.
(κείμενα: Στέλλα Κουρμπανά)
18.05.18 | 20:30 ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
AΙΘΟΥΣΑ «ΑΡΗΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ
AΙΘΟΥΣΑ «ΑΡΗΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΗΣ
23.05.18 | 20:30 ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ
27.05.18 | 20:30 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
10.06.18 | 20:30 ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΩΤΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
είσοδος ελεύθερη
πληροφορίες www.athensconservatoire.gr/academica
πληροφορίες www.athensconservatoire.gr/academica
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου