Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ Π. ΣΟΦΙΑ Υποστράτηγος ε.α. Υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος Κεντρικού Τομέα Αθηνών - ΑΤΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ- Γιάννης Σγουρός

 

ΑΤΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ- Γιάννης Σγουρός

«Συνέπεια Λόγων κ’ Έργων»

 

ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ Π. ΣΟΦΙΑ

Υποστράτηγος  ε.α.

Υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος  Κεντρικού Τομέα Αθηνών.

 

Αγαπητές  μου φίλες & Αγαπητοί  φίλοι.

Γνωρίζετε το ενδιαφέρον, τη συνέπεια και την ενεργή δράση μου στα κοινά, μέσα από τη συνεχή παρουσία μου στα κοινά, στην προστασία του πολίτη ,σ τον εθελοντισμό  στην έμπρακτη βοήθεια και προσφορά στο συνάνθρωπο. Είμαι εδώ να  συμβάλλω όσο μπορώ με τις δυνάμεις μου στην βελτίωση του περιβάλλοντος, του πολιτισμού, της παιδείας, της ασφάλειας και  της καθημερινότητας του πολίτη.

Προτεραιότητα μου, καλύτερες συνθήκες για τους ευάλωτους συμπολίτες μας, ασφαλή  και σύγχρονα σχολεία, την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, ο εθελοντισμός, η προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων.

Πρώτο μου μέλημα η «κοινωνική πολιτική και η προστασία του πολίτη και του περιβάλλοντος όπως και η προστασία των ζώων».

Είναι  για μένα μεγάλη χαρά και τιμή,  να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Αττική  Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση» με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον καταξιωμένο Γιάννη Σγουρό  ως Υποψήφια Περιφερειακός Σύμβουλος  Κεντρικού Τομέα Αθηνών.

Ο Γιάννης Σγουρός είναι ο μόνος που παρήγαγε σημαντικό έργο κατά τη διάρκεια της θητείας του, τόσο το (2003-2014) στη Νομαρχία Αττικής, όσο και το (2011-2014)στην Περιφέρεια Αττικής.

Ένας άνθρωπος ακέραιος με ήθος που άφησε  μόνο πραγματικό έργο.

Η δυναμική του στη διάρκεια της θητείας του στην Αυτοδιοίκηση, επιβάλει την επιστροφή του στη θέση του Περιφερειάρχη  Αττικής.

είναι ένας άνθρωπος με όραμα, συνέπεια λόγων και έργων.

Πρέπει η Περιφέρεια Αττικής να ξανά μπει σε τροχιά ανάπτυξης για την καλύτερη ποιότητα ζωής όλων μας και κυρίως ς για την νέα γενιά.

Μαζί να αγωνιστούμε για την αλλαγή στη Περιφέρεια Αττικής.

Στις όμορφες γειτονιές μας αξίζουν καλύτερες μέρες, καθαρότερος ουρανός και ασφάλεια και προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων.

Μαζί για την αλλαγή στην Περιφέρεια Αττικής!

ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ Π. ΣΟΦΙΑ

Υποστράτηγος  ε.α.

Υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος  Κεντρικού Τομέα Αθηνών.

ΑΤΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ -  Γιάννης Σγουρός







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου