Οι "Τρίτες Παράλληλες" υποδέχονται με την πιανίστα Κατερίνα Κωνσταντούρου το 2016 με με ένα πρόγραμμα «εσωτερικό» και μυστηριώδες: νυκτερινές μουσικές, μονόλογοι, κι ένα ταξίδι μύησης στην αρχή αυτού του νέου χρόνου.
Τα δύο κομμάτια του Γιάννη Ιωαννίδη, Κέλαδος και Τοκκάτα, είναι πολύ εκφραστικά - η δημιουργία ατμόσφαιρας και η εκλέπτυνση είναι στοιχεία εγγενή στο ύφος του. Στα αρχαία ελληνικά η λέξη «κέλαδος» σήμαινε τον ισχυρό ήχο, τον κρότο.
Η Πένθιμη Γόνδολα του Λιστ γεννήθηκε από το σκοτεινό προαίσθημα του επικείμενου θανάτου του Ρίχαρντ Βάγκνερ. Ένα κομμάτι που γεφυρώνει το Ρομαντισμό με τον 20ό αιώνα - πολύ λιτό, οδυνηρά ουσιώδες.
Με το κύκνειο άσμα του Night Thoughts, ο Κόπλαντ αποτίει φόρο τιμής στον πατέρα της αμερικανικής μουσικής Τσαρλς Άιβς μ' ένα έργο στοχαστικό - ένα καταστάλαγμα του βίου του.
Στα λιγοστά έργα που έγραψε στα 25 χρόνια της ζωής του μακριά απ' τη Ρωσία, ο Ραχμάνινοφ αφομοιώνει την εμπειρία της Αμερικής με απρόβλεπτους τρόπους: μια σειρά από παραλλαγές πάνω στην αναγεννησιακή «Folía» που φλερτάρουν με την τζαζ με την οικονομία έκφρασης των τελευταίων του χρόνων.
Ο Σέλσι, τέλος, με τη σουΐτα υπ’ αρ. 10 «Ka», αναζητεί το απόσταγμα - την πεμπτουσία. Μέσ' από ένα τελετουργικό ταξίδι σε 7 στάδια - και όχι μέρη, αφού το ταξίδι δεν σταματά. Μια μουσική που δεν σημαίνει - απλώς είναι...
http:// katerinakonstantourou.com/
https://www.facebook.com/events/461642560693821/
Τα δύο κομμάτια του Γιάννη Ιωαννίδη, Κέλαδος και Τοκκάτα, είναι πολύ εκφραστικά - η δημιουργία ατμόσφαιρας και η εκλέπτυνση είναι στοιχεία εγγενή στο ύφος του. Στα αρχαία ελληνικά η λέξη «κέλαδος» σήμαινε τον ισχυρό ήχο, τον κρότο.
Η Πένθιμη Γόνδολα του Λιστ γεννήθηκε από το σκοτεινό προαίσθημα του επικείμενου θανάτου του Ρίχαρντ Βάγκνερ. Ένα κομμάτι που γεφυρώνει το Ρομαντισμό με τον 20ό αιώνα - πολύ λιτό, οδυνηρά ουσιώδες.
Με το κύκνειο άσμα του Night Thoughts, ο Κόπλαντ αποτίει φόρο τιμής στον πατέρα της αμερικανικής μουσικής Τσαρλς Άιβς μ' ένα έργο στοχαστικό - ένα καταστάλαγμα του βίου του.
Στα λιγοστά έργα που έγραψε στα 25 χρόνια της ζωής του μακριά απ' τη Ρωσία, ο Ραχμάνινοφ αφομοιώνει την εμπειρία της Αμερικής με απρόβλεπτους τρόπους: μια σειρά από παραλλαγές πάνω στην αναγεννησιακή «Folía» που φλερτάρουν με την τζαζ με την οικονομία έκφρασης των τελευταίων του χρόνων.
Ο Σέλσι, τέλος, με τη σουΐτα υπ’ αρ. 10 «Ka», αναζητεί το απόσταγμα - την πεμπτουσία. Μέσ' από ένα τελετουργικό ταξίδι σε 7 στάδια - και όχι μέρη, αφού το ταξίδι δεν σταματά. Μια μουσική που δεν σημαίνει - απλώς είναι...
http://
https://www.facebook.com/events/461642560693821/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου