Η παρουσίαση έγινε από τον τεχνικό σύμβουλο της Π.Ι.Ν, Γιώργο Δρακόπουλο, ενώ τα συμπεράσματα έδωσαν σημαντικές κατευθυντήριες γραμμές και πληροφορίες σε όλους τους ενδιαφερόμενους, φορείς, επαγγελματίες και εργαζόμενους στον τομέα του Τουρισμού, για την περαιτέρω βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της ΠΙΝ.
«Η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών προορισμών της ΠΙΝ πρέπει να υποστηριχθεί από τη στρατηγική στοχοθέτηση και προτεραιότητα των γεωγραφικών και προϊοντικών αγορών της» τόνισε ο κ. Δρακόπουλος, ενώ έκανε εκτενή αναφορά στο θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και την επέκταση της και σε άλλους μήνες.
«Η στρατηγική της ζήτησης, συνολικά για την ΠΙΝ, πρέπει να στοχεύει στην ποσοστιαία μείωση (μείωση εξάρτησης) της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, με παράλληλη έμφαση-αύξηση σε αγορές της ζώνης Ευρώ, ιδιαίτερα Γερμανίας και Ολλανδίας, που παρουσιάζουν λιγότερο έντονη εποχικότητα. Αμέσως μετά, Πολωνία. Η στρατηγική ζήτησης για το κάθε επί μέρους προορισμό της ΠΙΝ μπορεί να έχει ελαφρές διαφοροποιήσεις. Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου παραμένει στρατηγικά ως η κυρίαρχη αγορά-στόχος, κυρίως λόγω μεγέθους, αλλά και μεγαλύτερης ζήτησης, σε σύγκριση με άλλες αγορές ακόμα και για την αρχή και το τέλος της σεζόν. Όμως, οι πιθανές διακυμάνσεις στην ισοτιμία Ευρώ-Αγγλικής Λίρας, λόγω Brexit, επιβάλλουν πολιτικές προσέλκυσης ζήτησης, κατά προτεραιότητα, από χώρες εντός ζώνης Ευρώ» είπε ο κ. Δρακόπουλος.
«Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προσφέρει αυτή τη μελέτη -έρευνα σε όλους τους ενδιαφερόμενος του τουριστικού φάσματος, ως βάση για συζήτηση, προβληματισμό και λήψη αποφάσεων για το εγγύς μέλλον. Τόσο ο δημόσιος όσο και ο ιδιωτικός τομέας οφείλουν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος, που παρακολούθησε με ενδιαφέρον την πρώτη παρουσίαση της Στρατηγικής Αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της Π.Ι.Ν
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού (Τουριστικής Προβολής και Νησιωτικής Πολιτικής Σπύρος Γαλιατσάτος, ενώ το παρόν έδωσαν μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Π.Σ. Χρήστος Μωραίτης, ο Αντιπεριφερειάρχης τουΤομέα Κοινωνικής Πολιτικής (Κοινωνική Μέριμνα, Αλληλεγγύη, Εθελοντισμός και Απασχόληση), Αλέκος Μιχαλάς, ο Πρόεδρος του Επιμελητήριου Κέρκυρας Γ.Χονδογιάννης, ο Πρόεδρος Ξενοδόχων Κέρκυρας, Χαραλ. Βούλγαρης και εκπρόσωποι των Επαγγελματικών Σωματείων και Συλλόγων του τόπου.
Μετά το πέρας της παρουσίασης, στη συζήτηση που αναπτύχθηκε από τους παρευρισκόμενους φορείς, αποφασίστηκε, ότι οι προτεινόμενες δράσεις για να επιτύχουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα, παράλληλα με τις υποδομές μάρκετινγκ, χρειάζονται υποστήριξη με συνεχή πρωτογενή έρευνα. Η έρευνα αυτή πρέπει να έχει σκοπό την καταγραφή των χαρακτηριστικών της πελατείας των εξειδικευμένων προϊοντικών αγορών που προτείνονται για τη ΠΙΝ, ώστε να διευκολυνθεί ο σχεδιασμός της προβολής .
Αντίστοιχες παρουσιάσεις για τη Στρατηγική Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Π.Ι.Ν., θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα και στις άλλες Περιφερειακές Ενότητες της ΠΙΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου