Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Νυχτερινός Αμαξάς 1928 Ελ. Μανόνα (Nora' s Cinematic)& Γ. Ταυλάς

ΑΘΑΝΑΤΗ
ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ
ΒΟΥΒΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΑΜΑΞΑΣ (1928)
του GEORGI TASIN

Ερμηνεύουν οι:
Ελεονόρα Μανόνα (Nora s Cinematic)
(πιάνο, synths, ακορντεόν)
Γιάννης Ταυλάς
(κιθάρα, κρουστά)

ΤΡΙΤΗ 10/12/2019 στις 20.30
STUDIO new star art cinema:
ΣΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ 33 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Τηλ 210-8640054 --2108220008
Γενική είσοδος: 7 ευρώ

Η Ελεονόρα Μανόνα (Nora s Cinematic) (πιάνο, synths, ακορντεόν) και ο Γιάννης Ταυλάς (κιθάρα, κρουστά) διαδρούν ηχητικά αυτοσχεδιάζοντας, δημιουργώντας την δική τους ηχητική/μουσική επένδυση."

Ελεονόρα Μανόνα
Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1988. Σπούδασε στην Φιλοσοφική σχολή Αθηνών στο τμήμα ''Φιλοσοφίας, παιδαγωγικής, ψυχολογίας΄΄. Ξεκίνησε σε μικρή ηλικία με κλασικές σπουδές στο πιάνο και τα θεωρητικά (δίπλωμα πιάνο, πτυχίο αρμονίας). Συνέχισε με σπουδές στο σύγχρονο τραγούδι και μετέπειτα στο κλασικό, όπου τελείωσε με δίπλωμα μονωδίας. Παράλληλα συνεχίζει τις σπουδές της στο κλασικο βιολί. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα μιούζικαλ στη σχολή ''Picollo'', σεμινάρια σε: μουσικοθεραπεία (Μιχάλης Τόμπλερ, Πολύτεχνο) , μουσική και ψυχική υγεία (Μέγαρο μουσικής), Η μουσική στην εγκυμοσύνη (Ωδείο Φίλιππος Νάκας), φωνητική ψυχοθεραπεία (Αrt 22), μουσικοκινητική αγωγή (Οrff) (Μαρία Φιλιανού) , σεμινάριο πιάνου (Δόμνα Ευνουχίδου), διεύθυνση χορωδίας και μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος Kodaly (Μιχάλης Πατσέας).
Εργάζεται ως δασκάλα πιάνου και μουσικοκινητικής σε σχολεία και ωδεία της Αθήνας, ως μουσικός και τραγουδίστρια σε διάφορα σχήματα και ορχήστρες. Έχει συνεργαστεί με τον Σταμάτη Σπανουδάκη στην ορχήστρα ''Τάμαλο'' ( Μέγαρο Μουσικής Αθηνών , Ωδείο Ηρώδου Αττικού, Παλαιό Φρούριο- Κέρκυρα, Κύπρο- 2016) , με την '' Οrchestra Mobile'' του Θεόδωρου Ορφανίδη και με διάφορους καλλιτέχνες όπως Σόνια Θεοδωρίδου, Κατερίνα Λέχου, Σάκης Ρουβάς , Μανώλης Φάμελλος, Στάθης Δρογώσης κα. Έχει συμμετάσχει σε guest εμφάνιση στην τηλεοπτική σειρά ''Πίσω στο Σπίτι'' του Mega (2013, έξι επεισόδια). Το 2017 κυκλοφόρησε την πρώτη της δισκογραφική δουλειά πάνω σε δικές της συνθέσεις με τίτλο ''Somewhere i'' από την MLK. Μουσική της έχει ακουστεί στην τηλεοπτική σειρά '' Πίσω στο σπίτι'' του mega, στην ιντερνετικη σειρά "Ανοιχτές υποθέσεις" της Σοφίας Αλεξανιαν αλλά και σε θεατρικές παραστάσεις (dancetheater by the team -Nimertis ''Rooms'') καθως και σε ταινίες μικρού μηκους (''Χαρουμενα γενεθλια''της Μαρίας Μανόνα).
Η ενασχόληση της με την κινηματογραφική μουσική ξεκινά μέσα από το πρώτο της προσωπικό πρότζεκτ '' Νοra's Cinematic'', ένα ορχηστρικό σχήμα που δημιούργησε η ίδια και είναι βασισμένο στα πιο γνωστά soundtrack του ξένου και ελληνικού κινηματογράφου , αλλά και σε πρωτότυπες συνθέσεις. Το 2019 κυκλοφόρησαν την πρώτη τους διασκευή , το γνωστό ''Crazy girl'' του Μίμη Πλέσσα, θέλοντας να συνδυάσουν το τραγουδιστικό μέρος με το ορχηστρικό (James Bond theme). Έχοντας πραγματοποιήσει διάφορες συναυλίες σε μουσικές σκηνές της Αθήνας ( Cabaret Voltaire, Athenaeum kelari, Faust) αλλά και Πάτρα (Royal theater), συνεχίζουν με ζωντανές εμφανίσεις και ηχογραφήσεις για την επόμενη δισκογραφική δουλειά.

Γιάννης Ταυλάς
Ο Γιάννης Ταυλάς είναι συνθέτης, ενορχηστρωτής, κιθαρίστας και καθηγητής μουσικής. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1988 και ξεκίνησε τις μουσικές σπουδές στην ηλικία των 8 χρόνων, σήμερα παίζει κλασική και ηλεκτρική κιθάρα, πιάνο, ηλεκτρικό μπάσο, μπουζούκι και ντραμς. Έλαβε με άριστα πτυχία κλασικής αρμονίας, αντίστιξης, φούγκας καθώς και δίπλωμα κλασικής κιθάρας. Έχει γράψει συμφωνική μουσική, έργα για κιθάρα, πιάνο, κουαρτέτο εγχόρδων και κύκλους τραγουδιών.
Ως συνθέτης & ενορχηστρωτής: Έργα του και ενορχηστρώσεις του έχουν παιχτεί από τη συμφωνική ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και την ορχήστρα σύγχρονης μουσικής της Ε.Ρ.Τ. σε χώρους όπως το Ηρώδειο, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και τον Πολυχώρο Άννα και Μαρία Καλουτά του δήμου Αθηναίων. Ως τραγουδοποιός το 2014 παίρνει μέρος στους 4ους Πανελλήνιους διαγωνισμούς δημιουργίας ελληνικού τραγουδιού στους οποίους και προκρίνεται με το τραγούδι του «Δεύτερη Ζωή» στην τελική φάση του διαγωνισμού ανάμεσα από 375 τραγούδια. Το 2016 έφτιαξε το δικό του μουσικό σχήμα και ξεκίνησε να παρουσιάζει τα τραγούδια του ζωντανά σε διάφορες μουσικές σκηνές της Αθήνας. Βρίσκεται στην διαδικασία ηχογράφησης και αναμένονται να κυκλοφορήσουν τα πρώτα του τραγούδια. Ως κιθαρίστας έχει εργαστεί σε πληθώρα νυχτερινών μαγαζιών της Αθήνας και σε μουσικοθεατρικές παραστάσεις. Έχει κάνει ηχογραφήσεις για τους Γιώργο Νταλάρα, Μπάμπη Στόκα, Λεωνίδα Μπαλάφα, Ζωή Τηγανούρια, Απόστολο Ρίζο, Γιώργο Νικηφόρου Ζερβάκη, Παντελή Κυραμαργιό κ.ά. Στα μαθητικά του χρόνια έλαβε μέρος στους πανελλήνιους διαγωνισμούς μουσικής του Υπουργείου Παιδείας στους οποίους κέρδισε το 2ο βραβείο κλασικής κιθάρας, επίσης στους ίδιους διαγωνισμούς συμμετείχε ως μέλος της ορχήστρας και χορωδίας του Γυμνασίου – Λυκείου Καμινίων με την οποία απέσπασαν πολλά βραβεία και τιμητικούς επαίνους. Ως καθηγητής διδάσκει κιθάρα, ηλεκτρικό μπάσο και θεωρητικά στο ωδείο Μάνδρας, στη μουσική σχολή Καμινίων ‘’Τέχνη των ήχων’’ και στη μουσική σχολή Ν.Σμύρνης ‘’Ορφέας’’. Η μουσική του ταυτότητα είναι πολύπλευρη καθώς έχει βρεθεί, συνεργαστεί, διδαχτεί και αλληλεπιδράσει με μουσικούς από ένα ευρύ φάσμα μουσικών ειδών ανάμεσα στα οποία συγκαταλέγονται κλασική, jazz, rock, metal, λαϊκή, παραδοσιακή και ηλεκτρονική μουσική. H μαθητεία του στην μουσική δεν έχει σταματήσει ποτέ.

Σκηνοθεσία: Georgi Tasin. Σενάριο: Moses Zats
Πρωταγωνιστούν: Amvrosi Buchma, Maria Dyusimeter, Nikolai Nademsky. Φωτογραφία: Albert Kyun. Παραγωγή: Ουκρανία (Upravlinnia-VUFKU) (1928).

Υπόθεση: Εξελίσσεται στην Οδησσό, κατά το τέλος του εμφυλίου πολέμου, όταν η πόλη κατελήφθη από το λευκό στρατό. Ο 50χρονος νυχτερινός αμαξάς, Gordi Yaroshchuk, μεταφέρει τακτικά πολλούς πλούσιους επιβάτες. Μεταξύ των οποίων και αξιωματικούς εθελοντές του ρωσικού στρατού εναντίον των Μπολσεβίκων. Ζει ειρηνικά με τη μοναδική κόρη του, Katia. Αργότερα όμως μαθαίνει, πως εκείνη τυπώνει κρυφά στο σπίτι του τις προκηρύξεις των Μπολσεβίκων. Συν τοις άλλοις, ανακαλύπτει, ότι η θυγατέρα του έχει συνάψει ερωτικές σχέσεις με έναν πυρήνα εξ’ αυτών, τον Boris. O Gordi, προκειμένου να προστατέψει την αγαπημένη κόρη του, υποδεικνύει στους αξιωματικούς του λευκού στρατού την ακριβή κρυψώνα του Boris. Ωστόσο, στη σοφίτα αυτής κρυβόταν και η Katia...

Κινηματογραφικό αποτύπωμα: Η κινηματογράφηση σε αυτό το έργο είναι τόσο μοναδική, που -αν και το σενάριο “μιλά” για το ρεαλισμό των ανθρώπινων αντιξοοτήτων εν καιρώ τεταμένων, πολιτικών καταστάσεων- (εκείνη) θυμίζει την τέλεια, γοητευτική απεικόνιση μιας κλασικής ταινίας τρόμου! Η θέαση σε ορισμένα σημεία του φιλμ προβάλει από μικρότερο πλαίσιο, το οποίο μοιάζει με έναν “οφθαλμό της κάμερας.” Σαν εξωτερικός παρατηρητής, που μας διηγείται την ιστορία από κάποιον ασφαλή χώρο του ονείρου. Η αξιοποίηση του μαύρου χρώματος προκαλεί ερεβώδη ατμόσφαιρα. Ενώ το απότομο λευκό επάνω στα άλογα του Gordi, κάνει κάθε ταχύτατο άτι να φαίνεται διαβολικό. Το μοντάζ, σε μια μανιώδη κούρσα του αμαξά, αψηφά το χρόνο...


 https://www.facebook.com/events/1742497989208566/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου