Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

52ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 4-13 Νοεμβρίου 2011



ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ
ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
Αλεξάντερ Πέιν / Alexander Payne θα δώσει το παρών στο 52ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ανοίγοντας την αυλαία της φετινής διοργάνωσης την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011 στο Ολύμπιον, με την πολυαναμενόμενη νέα ταινία του Οι απόγονοι / The Descendants.
Ο δημιουργός, αντλώντας έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Κ.Χ. Χέμινγκς, ισορροπεί αριστοτεχνικά ανάμεσα σε τραγωδία και κωμωδία για να σκιαγραφήσει με γενναιόδωρη ευαισθησία μια οικογενειακή κρίση που αποζητά κάθαρση. Κεντρική φιγούρα της ιστορίας, ένας πατέρας– τον υποδύεται ο Τζορτζ Κλούνεϊ – ο οποίος έπειτα από ένα ατύχημα που αφήνει τη σύζυγό του σε κώμα, καλείται να λάβει αποφάσεις ζωής για το μέλλον της οικογένειας. Ανθρώπινοι χαρακτήρες, συναισθηματική δύναμη και φυσικά το γνώριμο, αγαπημένο ύφος του ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη, συνθέτουν μια από τις καλύτερες ταινίες της σεζόν, που δίκαια έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές στο εξωτερικό.
ΤΑΙΝΙΑ ΛΗΞΗΣ

Η αυλαία του 52ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης πέφτει το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011 στο Ολύμπιον με την ταινία Μάρθα Μάρσι Μέι Μαρλίν / Martha Marcy May Marlene του πρωτοεμφανιζόμενου Σον Ντέρκιν / Sean Durkin, ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο το οποίο έχει ήδη προκαλέσει αίσθηση και έχει τιμηθεί με το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Σάντανς. Ηρωίδα, μια γυναίκα – συγκλονιστική η ερμηνεία της νεαρής Ελίζαμπεθ Όλσεν - η οποία προσδοκά να επανακτήσει μια φυσιολογική ζωή, έπειτα από τη μυστηριώδη φυγή της από μια αίρεση. Ωστόσο, το παρελθόν και το παρόν της συγχέονται επικίνδυνα και θολώνουν τα όρια ανάμεσα στην αλήθεια και την παραίσθηση, βουλιάζοντάς τη σταδιακά στην παράνοια.
Ο δημιουργός χτίζει μέσα από θολά φλασμπάκ και διαρκώς εναλλασσόμενα παιχνίδια ταυτότητας, ένα ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ που θέτει πολλαπλά ερωτηματικά, οι απαντήσεις των οποίων βρίσκονται, αν όχι στο μυαλό της Μάρθα/Μάρσι Μέι/Μαρλίν, ίσως σε αυτό του θεατή.

Η ταινία έναρξης εντάσσεται στις Ειδικές Προβολές και η ταινία λήξης στο τμήμα Ανοιχτοί Ορίζοντες, δράσεις του 52ου ΦΚΘ που χρηματοδοτούνται μεταξύ άλλων, από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2007-2013.

52ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 4-13 Νοεμβρίου 2011 
HIGHLIGHTS 52ΟΥ ΦΚΘ
Με την αντίστροφη μέτρηση για το 52ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης να έχει ήδη ξεκινήσει, σας παρουσιάζουμε ορισμένα απ’ τα highlights της φετινής διοργάνωσης. Οι ταινίες σημαντικών δημιουργών, όπως οι αδερφοί Ζαν Πιέρ και Λυκ Νταρντέν, Ματιέ Κασοβίτς και Αλεξάντερ Σοκούροφ, εκθέσεις, εξαφανισμένοι μύθοι της πειραματικής κινηματογραφικής σκηνής και αριθμός – ρεκόρ συμμετοχών στην Αγορά του ΦΚΘ εμπλουτίζουν το πρόγραμμα του 52ου φεστιβάλ.

• Πρεμιέρα θα πραγματοποιήσουν στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων, η πολυαναμενόμενη νέα δημιουργία των αδερφών Ζαν Πιέρ και Λυκ ΝταρντένΤο παιδί με το ποδήλατο/ Le gamin au Velo, αλλά και η βραβευμένη με Χρυσό Λέοντα στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας ταινία του Αλεξάντερ Σοκούροφ,Φάουστ/ Faust. Επίσης στις Ειδικές Προβολές εντάσσονται, τα νέα φιλμ των Ματιέ ΚασοβίτςΗ τάξη και το ηθικό / Rebellion και Αντρέι Ζβάτζιντσεφ,Έλενα / Elena, καθώς και η βραβευμένη στο τελευταίο Φεστιβάλ Κανών, ταινία Αντίο / Goodbye του Ιρανού Μοχάμαντ Ρασούλοφ, ο οποίος έχει καταδικαστεί από το ιρανικό καθεστώς σε 5ετή ποινή φυλάκισης.

• Αριθμό – ρεκόρ συμμετοχών σημειώνει φέτος η Αγορά του 52ου ΦΚΘ, με περισσότερους από 250 τίτλους να παίρνουν μέρος στις δράσεις της. Ανάμεσά τους, οι ταινίες Άλπεις του Γιώργου Λάνθιμου και Το γάλα του Γιώργου Σιούγα σε market screenings, αλλά και 5 νέα ελληνικά projects τωνΆγγελου ΦραντζήΠέννυς ΠαναγιωτοπούλουΘοδωρή Παπαδουλάκη και Γιώργου Σερβετά, στο Crossroads Φόρουμ Συμπαραγωγών.

• Η ιδέα του Μύθου της Εξαφάνισης / Η εξαφάνιση του Μύθου κυριαρχεί στο φετινό Πειραματικό Φόρουμ, που αναδεικνύει χαμένους μύθους και θησαυρούς: Τη σλοβένικη κολεκτίβα εικαστικών και κινηματογραφιστών ΟΜ Production, το κινηματογραφικό αίνιγμα J.X. Williams, αλλά και την ταινία του Ερίκ Μποντλέρ The Anabasis of May and Fusako Shigenobu, Masao Adachi, and 27 years without Images, για την επανεμφάνιση του θρυλικού σκηνοθέτηΜασάο Αντάτσι. Επίσης, μια παρουσίαση του Collectif Jeune Cinema, στο πλαίσιο της οποίας θα προβληθούν μεταξύ άλλων, η ταινία της Μαργκερίτ ΝτιράςLes mains Négatives (1979), αλλά και το φιλμ Pandrogeny Manifesto (2005) του Έλληνα Διόνυσου Ανδρόνη για τους Breyer P-Orridge.

• Εγκαίνια θα πραγματοποιήσει στο 52ο ΦΚΘ η έκθεση φωτογραφίας με τίτλο «Ένας κόσμος χωρίς περιθώρια» του Σπύρου Στάβερη, μια εφ’ όλης της ύλης παρουσίαση του γνωστού έλληνα φωτογράφου στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης. Επιμέλεια: Βαγγέλης Ιωακειμίδης. Σχεδιασμός και οργάνωση έκθεσης: Αλεξάνδρα Αθανασιάδου, Θάνος Σταυρόπουλος. Οργάνωση παραγωγής: Άννα Μηλώση (4/11 – 4/12/2011 - διοργάνωση: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης)

• Επίσης, στο πλαίσιο του 52ου ΦΚΘ θα πραγματοποιηθούν οι εκθέσεις: «Κοιτάζοντας πίσω από τις εικόνες. Φωτογραφίες και κείμενα από την Αμερική» μαζί με προβολές τριών ταινιών του σκηνοθέτη της DEFA Ράινερ Ζίμον, στο Ινστιτούτο Γκαίτε (2/11 – 11/12/2011 - διοργάνωση: Ινστιτούτο Γκαίτε Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με Ίδρυμα DEFA και Μουσείο Κινηματογράφου Potsdam και με την υποστήριξη του ΦΚΘ) και «Rrose Selavy où Eros c’est la vie» με έργα (φωτογραφίες και βίντεο) φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης – γκαλερί. (Επιμέλεια έκθεσης: Αγγελική Γραμματικοπούλου - 1-21/11 - διοργάνωση: ΑΠΘ – Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης. Με την υποστήριξη του ΦΚΘ)

• Και φέτος, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, λαμβάνοντας υπόψη τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, κάνει μια συμβολική κίνηση προσφοράς στο κοινό, δίνοντας τη δυνατότητα σε ανέργους να παρακολουθήσουν δωρεάν, με την επίδειξη ισχύουσας κάρτας ανεργίας τις προβολές με ώρα έναρξης έως και τις 15:00.

Η Αγορά, οι ειδικές προβολές και η έκθεση του Σπύρου Στάβερη, χρηματοδοτούνται μεταξύ άλλων δράσεων του 52ου ΦΚΘ, από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2007-2013.
52ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 4-13 Νοεμβρίου 2011
ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
Μπροστά στην πιο οριακή κοινωνική πραγματικότητα που βιώνει ο σύγχρονος κόσμος, οι δημιουργοί του ανεξάρτητου σινεμά δε σιωπούν. Ανταποκρίνονται στις προκλήσεις των καιρών με τόλμη και ειλικρίνεια, χαρτογραφώντας όσα διαδραματίζονται γύρω τους με σύμμαχο τον κινηματογραφικό φακό. Σ’ αυτές τις ταινίες εστιάζουν οι Ανοιχτοί Ορίζοντες, το επιτυχημένο τμήμα που δημιούργησε κι αναβίωσε πέρυσι ο διευθυντής του Φεστιβάλ Δημήτρης Εϊπίδης.

Φέτος, στο 52ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το τμήμα «Ανοιχτοί Ορίζοντες» - το οποίο χρηματοδοτείται μεταξύ άλλων δράσεων του 52ου ΦΚΘ, από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας 2007-2013 - επανέρχεται ανανεωμένο, σταθερά προσανατολισμένο στην αφρόκρεμα της ανεξάρτητης κινηματογραφικής σκηνής.

Αληθινές ιστορίες, εύθραυστες ανθρώπινες σχέσεις, πολιτικός αναβρασμός και κοινωνικές αντιφάσεις, συνθέτουν ένα εκρηκτικό χαρμάνι ταινιών απ’ όλο τον κόσμο, που εκπροσωπούν τις πιο ανήσυχες φωνές του σύγχρονου κινηματογραφικού στερεώματος.

Τέσσερις διακεκριμένοι δημιουργοί επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη με ταινίες που θα προβληθούν στο πλαίσιο των «Ανοιχτών Οριζόντων». Ο μετρ του animation Μισέλ Οσελό / Michel Ocelot αφηγείται ένα μαγικό παραμύθι που ζωντανεύει κάθε νύχτα με φόντο ένα εγκαταλειμμένο σινεμά, στην ταινία Les contes de la nuit, ενώ στο Chicken with Plums οι Μαρζάν Σατραπί / Marjane Satrapi και Βενσάν Παρονό / Vincent Paronnaud, αφηγούνται τον απολογισμό της ζωής ενός παθιασμένου βιολιστή. Στο κοινωνικό δράμα Terraferma, την ιταλική υποψηφιότητα για τα προσεχή Όσκαρ, ο Εμανουέλε Κριαλέζε/ Emanuele Crialese διερευνά τις λεπτές ισορροπίες που επιφέρει η άφιξη μιας ομάδας λαθρομεταναστών σε ένα μικρό νησί. Τέλος, ο ευφυής δανός δημιουργός Κρίστοφερ Μπόε/ Christoffer Boe στην ταινία Beast χτίζει ένα δυνατό ερωτικό δράμα με όχημα το (αυτο)καταστροφικό πάθος ενός συζύγου.

Ο βρετανός ηθοποιός Πάντι Κονσιντάιν / Paddy Considine κάνει το ντεμπούτο μεγάλου μήκους του με το συγκλονιστικό Tyrannosaur (βραβείο σκηνοθεσίας και ειδικό βραβείο κριτικής επιτροπής στο Φεστιβάλ Σάντανς), μια οδυνηρή, αλλά και λυτρωτική ελεγεία για τη βία, με πρωταγωνιστή τον πάντα εξαιρετικό Πίτερ Μούλαν. Την κοινωνική και ρατσιστική όψη της βίας, με έμπνευση από ένα αληθινό περιστατικό που συνέβη στο Γκέτεμποργκ με θύματα εφήβους, πραγματεύεται η ταινία Play του σουηδού Ρούμπεν Όστλουντ / Ruben Östlund, υποψήφια για το φετινό βραβείο Lux του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η γυναικεία σεξουαλικότητα και τα ψυχολογικά παιχνίδια δύναμης ανάμεσα σε δύο έφηβες μαγνητίζουν στην ταινία She monkeys της Λίζα Ασάν / Lisa Aschan, η οποία απέσπασε βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Τραϊμπέκα και Ειδική Μνεία στο Φεστιβάλ Βερολίνου, ενώ το Invisible της ισραηλινής δημιουργού Μιχάλ Αβιάντ / Michal Αviad, βασισμένο σε αληθινή ιστορία, χαρτογραφεί το επιμύθιο του βιασμού. Tο σκηνοθετικό ντεμπούτο του έμπειρου διευθυντή κάστινγκ Μάρκους Σλάινζερ / Marcus Schleinzer με τίτλο Michael, σκιαγραφεί με αυτοσυγκράτηση το πορτρέτο ενός παιδόφιλου, ενώ το προσωπείο του κακού, φορά και ο έφηβος ήρωας του ψυχολογικού θρίλερ Snowtown (βραβείο FIPRESCI στο Φεστιβάλ Κανών), που υπογράφει ο πρωτοεμφανιζόμενος Τζάστιν Κούρτζελ / Justin Kurzel.

Οι διαπροσωπικές σχέσεις αποδεσμεύονται από κάθε στεγανό και αποκτούν παγκόσμια χροιά, έτσι όπως απεικονίζονται στις ταινίες του τμήματος. Στο ντεμπούτο μεγάλου μήκους του αργεντινού Πάμπλο Τζιορτζέλι / Pablo Giorgelli με τίτλο Las acacias (βραβείο Camera d’ Or στο Φεστιβάλ Κανών), ο θεατής γίνεται συνοδοιπόρος ενός τρυφερού road movie στο οποίο οι ψυχές ενός άντρα, μιας γυναίκας και ενός βρέφους έρχονται αναπόφευκτα κοντά. Συγκινητική και ρομαντική εξελίσσεται η σύντομη ερωτική συνάντηση δύο ανδρών μέσα σε ένα σαββατοκύριακο, στην ταινία Weekend του βρετανού Άντριου Χέιγκ / Andrew Haigh, μια διορατική σπουδή επάνω στις μοντέρνες σχέσεις. Σε ανάλογα ρομαντικά μονοπάτια βαδίζει και η ταινία Un amour de jeunesse (Ειδική Μνεία στο Φεστιβάλ Λοκάρνο) της Μία Χάνσεν Λαβ / Mia Hansen-Løve, με επίκεντρο την εφηβική αγάπη μιας γυναίκας που βρίσκεται μπροστά σε ένα δισεπίλυτο δίλημμα.

Από την ταινία «Drama» του Ματίας Λίρα
Ο έρωτας συναντά την πολιτική με μοιραίο φινάλε, στην ταινία If not us, who? του Αντρές Βίελ / Andres Veiel, όπου διαδραματίζεται η πραγματική ιστορία των αριστερών ακτιβιστών Μπέρναρντ Βέσπερ και Γκούντρουν Έσλιν, πριν την προσχώρηση της Έσλιν στη RAF, την οργάνωση των Μπάαντερ–Μάινχοφ (βραβείο Alfred Bauer στο Φεστιβάλ Βερολίνου). Η ιρανική πολιτική κρίση, ιδωμένη μέσα από την αθώα ματιά δύο ερωτευμένων νέων που την παρακολουθούν μέσω διαδικτύου από το Παρίσι, αποτελεί το κεντρικό θέμα της γεμάτης φρεσκάδα ταινίας Fleurs du mal του γάλλου Νταβίντ Ντούσα / David Dusa. Το χρονικό ενός ερωτικού τριγώνου διαποτισμένο με τη συλλογική εθνική μνήμη της Χιλής, εκτυλίσσεται στην ταινία Drama του Ματίας Λίρα / Matias Lira, έναν ύμνο στη νεότητα και τον ερωτισμό. Στη γειτονική Αργεντινή, ένας φιλόδοξος οπορτουνιστής φοιτητής οραματίζεται την πολιτική του ανέλιξη στην ταινία El estudiante του Σαντιάγκο Μίτρε / Santiago Mitre, σεναριογράφου του Πάμπλο Τραπέρο.



Από το κινηματογραφικό ταξίδι των «Ανοιχτών Οριζόντων» δεν απουσιάζει η ασιατική ήπειρος, με ταινίες που εστιάζουν στους απόκληρους μιας κοινωνίας παραδομένης Φωτογραφία από την ταινία «The piano in a factory» του Μενγκ Ζανγκστη φτώχεια (Black blood του Μιαογιάν Ζανγκ / Miaoyan Zhang, Κίνα), στη φρίκη του πολέμου (Flying fish του Σανζίβα Πουσπακουμάρα / Sanjeewa Pushpakumara, Σρι Λάνκα), αλλά και σε ευαίσθητες καθημερινές ιστορίες όπου η πατρική αγάπη μάχεται κόντρα στην ανέχεια (The piano in a factory του Μενγκ Ζανγκ / Meng Zhang, Κίνα). Μια διαφορετική, επίσης ενδιαφέρουσα γωνιά της υφηλίου, ο Λίβανος «δίνει» το παρών σε δύο ταινίες με κοινό άξονα την ενηλικίωση: Αμήχανη και ερωτικά φορτισμένη για έναν νεαρό που βιώνει την οικογενειακή καταπίεση στη λιβανέζικη κοινότητα του Μόντρεαλ, στο Romeo Eleven του Ιβάν Γκρμπόβιτς / Ivan Grbovic. Όψιμη και βεβιασμένη για έναν 40χρονο που αναγκάζεται να ανεξαρτητοποιηθεί στοOk, enough, goodbye των Ράνια Ατιέ και Ντανιέλ Γκαρσία / Rania Attieh & Daniel Garcia (βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη από τον Αραβικό Κόσμο στο Φεστιβάλ Άμπου Ντάμπι).




Το φάσμα του προγράμματος των «Ανοιχτών Οριζόντων» συμπληρώνει, μεταξύ άλλων, και η πολυβραβευμένη ταινία La nostra vita του Ντανιέλε Λουκέτι / Daniele Luchetti (βραβείο ανδρικής ερμηνείας στον Έλιο Τζερμάνο στο Φεστιβάλ Κανών), ένα πορτρέτο του ιταλικού προλεταριάτου μέσα από το πρίσμα της οικογένειας, αλλά και της μετανάστευσης. Επίσης, η ταινία Summer Games του Ρολάντο Κόλα / Rolando Colla (η υποψηφιότητα της Ελβετίας για τα Όσκαρ), αποτελεί την καταγραφή μιας μοιραίας καλοκαιρινής συνάντησης με ήρωες μια οικογένεια και δυο εφήβους. Τέλος, μια ιδιόρρυθμη ερωτική ιστορία γεννιέται στην ταινία Somewhere tonight του Μάικλ Ντι Τζιάκομο / Michael Di Jiacomo, με τον Τζον Τορτούρο στον πρώτο ρόλο. 

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 
Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, 8-16 Οκτωβρίου 2011
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της ετήσιας δραστηριότητάς του και σε συνεργασία με το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζει το κινηματογραφικό αφιέρωμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, από τις 8 έως τις 16 Οκτωβρίου 2011στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (Λιμάνι, Αποθήκη Α΄, τηλ. 2310-508.398).

Το αφιέρωμα πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Θανατικής Ποινής (10 Οκτωβρίου) και έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Το πρόγραμμα του αφιερώματος περιλαμβάνει τις ταινίες: Τεκμήριο ενοχής του Tony Goldwyn, Ίσως αύριο της Suzanne Bier, Ατέλειωτη Θλίψη, η ζωή μετά τη θανατική καταδίκη των David Andre και Jerome Mignard, Persepolis των Vincent Paronnaud και Marjane Satrapi, Ιρλανδέζικος δρόμος του Ken Loach, Γυναίκες χωρίς άνδρες των Shirin Neshat και Shoja Azari, Η Δίκη του Hans-Christian Schmid, Ondine του Neil Jordan, Μέσα από τις φλόγες του Denis Villeneuve και Miral του Julian Schnabel.

Την Κυριακή 9 Οκτωβρίου, μετά το τέλος της ταινίας Ίσως αύριο θα ακολουθήσει συζήτηση με τον Γιώργο Ψαρόπουλο, ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή, υπεύθυνο του Ινστιτούτου Συστημικής Σκέψης και Ψυχοθεραπείας. Τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011, το ντοκιμαντέρ Ατέλειωτη θλίψη, η ζωή μετά τη θανατική καταδίκηθα προλογίσει η Ειρήνη Τσολάκη, αντιπρόεδρος του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας. Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011, μετά το τέλος της ταινίαςΜέσα από τις φλόγες θα ακολουθήσει συζήτηση με την κ. Έφη Βουτυρά, κοινωνική ανθρωπολόγο, καθηγήτρια στο τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονία. 
http://www.filmfestival.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου