Ένα μικρό σχήμα από δέκα λυρικούς τραγουδιστές επιχείρησε μια άστοχη από πολλές πλευρές προσέγγιση του έργου. Στον ρόλο της Βιολέτας η σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη κενή δραματικά αλλά με ζεστή φωνή, υπόσχεται μελλοντικές πιο ώριμες παραστάσεις.
Ο βαρύτονος Νίκος Καραγκιαούρης ως Ζερμόν ήταν πειστικότατος στον απαιτητικό ρόλο του πατέρα και παρά το νεαρό της ηλικίας του η φωνή του ακουγόταν αρκετά ώριμη. Φωνητικά ήταν δυναμικός με έμφαση και άνεση στην πιο χαμηλή περιοχή της φωνής του. Ο τενόρος Δημήτρης Πακσόγλου ως Αλφρέντο ήταν πολύ καλός φωνητικά με βελούδινη φωνή και σωστή προσέγγιση του ρόλου. Ο μαέστρος Παύλος Σεργίου, ντυμένος στα άσπρα, διηύθυνε με παιδαγωγικό τρόπο ένα μικρό σύνολο μουσικών της ορχήστρας ΑΣΟΝ. Στο πιάνο ήταν ο Πάνος Λουμάκης, με τους Μαριαλένα Καραγιάννη 1ο βιολί, τον Κωστή Καρίτζη 2ο βιολί, την Γιάννα Καραγιάννη βιολοντσέλο, τον Κώστα Τζέκο κλαρινέτα και τον Άγγελο Μιχαήλ κόρνο.
Οι μουσικοί ερμήνευσαν σωστά και με προσοχή τις παρτιτούρες αλλά η ενορχήστρωση της Νικολέτας Χατζοπούλου ήταν χωρίς ιδιαίτερη φαντασία. Αυτό που με ξένισε περισσότερο ήταν η μοντέρνα προσέγγιση του αριστουργήματος του Τζουζέπε Βέρντι που έφτανε μερικές φορές στην γελοιοποίηση του έργου. Στην σκηνή του χωρισμού της δεύτερης πράξης είδαμε την Βιολέτα γονατιστή μπροστά στο φερμουάρ του παντελονιού του όρθιου Αλφρέντο να του λέει το αντίο του χωρισμού και μετά να πέφτει ανάσκελα μπροστά του, ενώ είθισται να εγκαταλείπει την σκηνή τρέχοντας. Επίσης ξένισε στο χορωδιακό της τρίτης πράξης οι άντρες να είναι ντυμένοι σαν τραβεστί. Έχω βαρεθεί να βλέπω στις όπερες και τα θεατρικά στην Ελλάδα να εξευτελίζουν τους αντρικούς χαρακτήρες οι σκηνοθεσίες με αποτέλεσμα να βγαίνουν οι ηθοποιοί σαν ξεφωνημένες αδελφές.
Και μετά από την παράσταση της Τραβιάτα
φεύγοντας πέρασα από το Γκάζι που είδα μια συναυλία Ελληνικών συγκροτημάτων. Φαινόντουσαν αρχάρια μουσικά αλλά πιο ανθρώπινα και κυρίως ο κόσμος έδειχνε να περνάει πολύ καλά και το διασκέδασα αφάνταστα. Οι μπάντες: KleinMein, Ασορτί και Funkey με τραγούδια ποπ, φανκ, τζαζ, ρέγκε και ντίσκο ξεσήκωσαν τους παρευρισκόμενους που χόρευαν ασταμάτητα.
Από ότι μου είπαν ο Δήμος Αθηναίων θα συνεχίσει τις βραδιές αυτές στην Τεχνοπολι στο Γκάζι ως το τέλος Ιουλίου και σαν προτείνω μια βόλτα προς τα εκεί. Στις 24 του μηνός τα Μουσικά Σύνολα του Δήμου Αθηναίων, το Εργαστήρι Ελληνικής Μουσικής και το ποπ-ροκ συγκρότημα De Stijl θα δώσουν συναυλία με τίτλο «Από βαρύ ζεϊμπέκικο μέχρι σκληρό ροκάκι», όπου θα συμμετάσχουν οι ερμηνεύτριες Σοφία Βόσσου και Λένα Αλκαίου.
Στις 25 Ιουλίου θα εμφανιστεί η Ειρήνη Πεφάνη, η Αλεξάνδρα Κόνιακ και ο Βαγγέλης Βατσινέας. Γνωστοί Έλληνες καλλιτέχνες θα συμμετάσχουν στη συναυλία με τίτλο “Mad fanatics, by What’s up”, που είναι αφιερωμένη στον αξέχαστο «βασιλιά» της ποπ Michael Jackson και διοργανώνει το μουσικό κανάλι MAD στις 27 Ιουλίου, ενώ στις 28 του μηνός η μπάντα Latino θα ταξιδέψει το κοινό σε λάτιν ρυθμούς και εξωτικές μελωδίες.
Την Πέμπτη 29 του μηνός, στη μουσική σκηνή της «Τεχνόπολις» θα ανέβουν οι νέες ερμηνεύτριες Ασπασία Θεοφίλου, Σταυρούλα Μανωλοπούλου και Ειρήνη Τουμπάκη, με την συνοδεία του Γιάννη Τσέρτου στο πιάνο, για το αφιέρωμα στο ελληνικό τραγούδι «Άρωμα Γυναίκας Piano Forte». Στις 30 Ιουλίου θα τραγουδήσουν η Μαρία Λούκα, ο Θοδωρής Κοτονιάς και τα Μακρινά Ξαδέρφια. Το μουσικό ταξίδι θα κλείσει το Σάββατο, 31 του μηνός, με την εμφάνιση της
Φώτης Ιγνατίου. Η είσοδος για όλες τις συναυλίες είναι ελεύθερη.
(Φωτογραφίες: Ο Παναγιώτης Καρούσος με την δημοσιογράφο Άννα Παπαδοπούλου, γενικό πλάνο της Τραβιάτας από την 3η πράξη, η μπάντα KleinMein, και η μπάντα Funkey)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου