ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ (Δ.Ο.Π.Α.Π.)
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΠΑΓΟΥ 2013 ΣΤΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΠΑΓΟΥ 2013 ΣΤΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ του Παναγιώτη Καρούσου
Όπερα βασισμένη στην τραγωδία του Σοφοκλή «Τραχίνιες»
Πανελλαδική Πρεμιέρα
Πρωταγωνιστεί η σοπράνο Ειρήνη Κώνστα ως Δηιάνειρα
Αλκμήνη - Ιόλη: Κατερίνα Οικονομοπούλου, μέτζο-σοπράνο
Όπερα βασισμένη στην τραγωδία του Σοφοκλή «Τραχίνιες»
Πανελλαδική Πρεμιέρα
Πρωταγωνιστεί η σοπράνο Ειρήνη Κώνστα ως Δηιάνειρα
Αλκμήνη - Ιόλη: Κατερίνα Οικονομοπούλου, μέτζο-σοπράνο
Ηρακλής - Ύλλος: Ντίνος Καλύβας, τενόρος
Μακαρία: Ελένη Μπούκη-Αγιομυργιανάκη, σοπράνο
Βιβή Κλεισούρα, πιάνο
Μακαρία: Ελένη Μπούκη-Αγιομυργιανάκη, σοπράνο
Βιβή Κλεισούρα, πιάνο
Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Καρούσος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Οικονομοπούλου
Κοστούμια: Ελληνοαμερικανικό Κέντρο των Τεχνών
ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ, 21:00
Κηποθέατρο Παπάγου Φεστιβάλ 2013
Οδός Κορυτσάς (6η στάση)
Γενική Είσοδος 5 ευρώ
www.dpapxol.gov.gr
Τηλ: 213-2027185, 186, 187
Κοστούμια: Ελληνοαμερικανικό Κέντρο των Τεχνών
ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ, 21:00
Κηποθέατρο Παπάγου Φεστιβάλ 2013
Οδός Κορυτσάς (6η στάση)
Γενική Είσοδος 5 ευρώ
www.dpapxol.gov.gr
Τηλ: 213-2027185, 186, 187
Η Ολυμπιακή Φλόγα του
Παναγιώτη Καρούσου
Η Ειρήνη Κώνστα ως Δηιάνειρα |
Η Ολυμπιακή Φλόγα του Παναγιώτη Καρούσου είναι το δεύτερο
μέρος της Ελληνικής Τετραλογίας «Η Αυγή του Ανθρωπισμού» (η σειρά είναι
Προμηθέας - Ολυμπιακή Φλόγα – Μέγας Αλέξανδρος - Το Φως του Χριστιανισμού).
Το έργο σχετίζεται με το μύθο του Ηρακλή (Ηρακλής) και την ίδρυση
των Ολυμπιακών Αγώνων, που απεικονίζει το μεγαλείο του ανθρώπινου πνεύματος και
την προνοητικότητα των Ελλήνων. Είναι σαφώς αποδεδειγμένο και αποδεκτό ότι ο
δυτικός πολιτισμός έγκριτε την εξέλιξη του στα φιλοσοφικά έργα της Ελληνικής
αρχαιότητας και ότι είμαστε όλοι απόγονοι του πολιτισμού και του πολιτισμού της
εποχής εκείνης.
Η όπερα βασίζεται εξ ολοκλήρου την Ολυμπιακή Φλόγα, και καθώς εξελίσσεται, μας δίνει τη θεμελιώδη έννοια πίσω από αυτό το αρχαίο ελληνικό τελετουργικό της αφής.
Η όπερα βασίζεται εξ ολοκλήρου την Ολυμπιακή Φλόγα, και καθώς εξελίσσεται, μας δίνει τη θεμελιώδη έννοια πίσω από αυτό το αρχαίο ελληνικό τελετουργικό της αφής.
Η φλόγα όπως παραδίδεται στο στάδιο κατά τη διάρκεια των
Ολυμπιακών Αγώνων είναι βασικά μια απλή ανάμνηση, αναπαράσταση της φλόγας, όπως
είχε κλαπεί από τους Θεούς από τον Προμηθέα και παραδόθηκε στους ανθρώπους - η
φλόγα της γνώσης, από την οποία γεννήθηκε ο πολιτισμός .
Στην ελληνική αρχαιότητα ήταν μια θρησκευτική τελετουργία,
με σκοπό να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά στους Θεούς.
Η δεύτερη πράξη του έργου βασίζεται στην τραγωδία «Τραχίνιες» του Σοφοκλή.
Η δεύτερη πράξη του έργου βασίζεται στην τραγωδία «Τραχίνιες» του Σοφοκλή.
Στις Τραχίνιες, τα βάσανα και η θνητότητα των ανθρώπων εκπροσωπείτε
από την Δηιάνειρα, η οποία εξιλεώνεται με τον τραγικό θάνατό της.
Στο τέλος της όπερας, ο Προμηθέας έρχεται μετά το μυστήριο της συμφιλίωσης του με τον Δία και ανεβάζει τον Ηρακλή στον Όλυμπο. Είναι η συμφιλίωση των ανθρώπων με τους θεούς στην εποχή των ημίθεων.
Στο τέλος της όπερας, ο Προμηθέας έρχεται μετά το μυστήριο της συμφιλίωσης του με τον Δία και ανεβάζει τον Ηρακλή στον Όλυμπο. Είναι η συμφιλίωση των ανθρώπων με τους θεούς στην εποχή των ημίθεων.
Η Ολυμπιακή Φλόγα είναι μια παρουσίαση ενός σημαντικού έργου
της ελληνικής μυθολογίας και της φιλοσοφίας, που συμβάλει στον παγκόσμιο
πολιτισμό.
Ο Παναγιώτης Καρούσος έχει γράψει μια μουσική εμπνευσμένη από το Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος, ως κεντρική ιδέα του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος, διαποτισμένη από υψηλό λυρισμό και πληθωρική ρομαντική θέρμη. Μετά την παρουσίαση της πρεμιέρας του έργου στον Καναδά η όπερα «Ολυμπιακή Φλόγα» αξιολογήθηκε ως έργο μεγαλοφυές συγκρίσιμο με τα μεγάλα έργα του κλασικού ρεπερτορίου, και ο δημιουργός του μεταρρυθμιστής της μοντέρνας όπερας.
Ο Παναγιώτης Καρούσος έχει γράψει μια μουσική εμπνευσμένη από το Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος, ως κεντρική ιδέα του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος, διαποτισμένη από υψηλό λυρισμό και πληθωρική ρομαντική θέρμη. Μετά την παρουσίαση της πρεμιέρας του έργου στον Καναδά η όπερα «Ολυμπιακή Φλόγα» αξιολογήθηκε ως έργο μεγαλοφυές συγκρίσιμο με τα μεγάλα έργα του κλασικού ρεπερτορίου, και ο δημιουργός του μεταρρυθμιστής της μοντέρνας όπερας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου